Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
Twoja postać może na forum zgłosić się do różnych ugrupowań i organizacji. Nie ma ich obecnie zbyt wielu ale mogą powstać z inicjatywy userów oraz podczas gry w jakimś evencie itd. To wszystko zależy od Was - Userów. * Gdy twoja KP zostanie zaakceptowana, możesz proponować własne grupy. Mogą to być klany rodzinne, religijne, polityczne itd. Potrzebujesz, jednak jeszcze jednej osoby in-game (nie multikonto), która dołączy do tej grupy.
• Bractwo Raasthram [po 1 na rasę] Zostało powołane do życia przez przywódców wszystkich ras. Chcą by w bractwie znajdowało się po dwóch przedstawicieli każdej rasy. Jest to względne zapewnienie pokoju. Nie wiadomo, jednak jak długo potrwa ten spokój. Ich zadaniem jest łagodzenie konfliktów między rasami i pilnowanie pokoju. Nowości: wszyscy członkowie zginęli w wybuchu w Utgardzie. obecnie mamy po 1 NPC u każdej rasy i wolne miejsca po 1 na każdą rasę dla userów.
Lista:
Aktualna lista - brak członków
• Stary Ład [otwarte] sekta Dokładned informacje znajdująsię TUTAJ. Grupa ekstremistów i czcicieli "Dawnego Porządku", kiedy wszystkie lądy były połączone, a lud był jeden. Uznają, że podział i różnice sprawiły, że wielki wąż zniszczył świat i go podzielił. Czczą węża za jego mądrość i wypatrują jego powrotu, kiedy to owinie się wokół wysp i je połączy na nowo. Aby to się stało nie może być podziałów. Ich celem jest likwidacja władców, doprowadzenie do zniesienia barier i różnic - czyli zjednanie wszystkich pod swym sztandarem. Są gotowi oszczędzić tych - nawet władców - którzy sami zrzekną się władzy i którzy będą chcieli podążać za Wybrańcem Węża, który stoi na czele Starego Ładu i który uważany jest za boga pierwotnego porządku. Do Starego Ładu należą różne osoby, różnych ras. To może być prosty rybak, a także ważna osobistość na zamku. Rozprzestrzeniają się i działają w cieniu. Info: w celu dołączenia po prostu napisz w KP grupę ale można próbować też dołączyć in-game
• Straż Królewska [po 3 na Sferę] Utrzymują porządek na ulicach we wszystkich sferach. Ich głównym celem jest utrzymywanie pokoju i pilnowanie Bractwa Raashtram. Cieszą się raczej sporym szacunkiem wśród mieszkańców. Należą do straży różne rasy. Panuje wśród nich względny spokój. Nowości: wszyscy członkowie zginęli w wybuchu w Utgardzie.
Lista:
Aktualna lista - brak członków
• Scoia'tael [otwarte] Wiewiórki w ojczystej mowie Szlachetnych. Luźne zrzeszenie Łowców Głów i Najemników wielu ras i religii. Nie jest to "klub" ani "grupka przyjaciół i krewnych", a organizacja pomagająca w utrzymaniu porządku, kodeksu najemników i łowców, a także w przekazywaniu zleceń i pilnowaniu wpłat. W grupie trafiają się: Łowcy Głów i Najemnicy, ale także specjalne jednostki, które dodatkowo są potocznie zwane "psami" - pilnują porządku i "sprzątają", gdy ktoś łamie zasady, nie wywiązuje się z umowy i nie płaci członkom grupy itp. Info: tylko dla różnego rodzaju najemników i osób do najecia etc.
Lista:
- Iorveth Seidhe - Lagertha Vallhund
• Wataha Wilków [otwarte] Członków grupy łączy kilka faktów: bycie Zwierzarami Wilków (lub Bestiami z Wilkiem), a także dalekie lub bliższe powiązanie z rodziną. Mogą mieć różne nazwiska i niekiedy żyć daleko, ale i tak stanowią członków jednej grupy. Słowo "Wataha" jest tu nawiązaniem do wilków, a nie do wspólnego życia. Info: w celu dołączenia kontakt z: Isabett Skylar
• Pogrzebacze [1/3] [otwarte] Grupa osób znających się na medycynie lepiej lub słabiej albo na alchemii. Grupa medyków, "patologów" i grabarzy. To specyficzne ugrupowanie, które można poznać po tym, że noszą ze sobą łopatę, która jednocześnie jest ich bronią, którzy niosą pomoc każdemu, leczą, badają zwłoki na przyczynę zgonu, co jest dość dziwne i którzy są samotnikami dążącymi do przełomu w medycynie. Dla powstrzymania zarazy są w stanie spalić całą wioskę. Pierwszym Pogrzebaczem była Babucha z Helu, stara ventrue. Następcą jej jest Kora i póki, co jest jedynym Pogrzebaczem. W oczach innych są dziwakami i kapłani niezbyt ich lubią, bo próbują doszukiwać się w śmierci czegoś innego, bo bezczeszczą zwłoki. Ludzi przeraża to jak potrafią grzebać we wnętrznościach. Przeraża ich wiedza i sposób bytu. Dopóki są potrzebni, jest ok, ale zaraz po tym miast wdzięczności jest tylko wstręt i odrzucenie. Info: w celu dołączenia kontakt z: Kora La Muerte
• Zestaw Porcelany [otwarte] Istoty powstałe z porcelany, lub które ten zestaw stworzyły. Wszystko zaczęło się od pewnej Lalki z saskiej porcelany, która ożyła. Info: w celu dołączenia po prostu napisz w KP grupę
• Klan Naga [otwarte] Klan wężowatych - zarówno chimer, czy faunów, jak i zwierzarów i bestii. To ci, którzy szanują węże i czczą swych przodków, a w tym jednego z bohaterów Chimer, który pomagał w oswobodzeniu ich z niewoli Mitycznych. Główna gałąź członków klanu nosi nazwisko "N'ga". Info: w celu dołączenia kontakt z: Saskia N'ga
Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga, jest jednak autorskim dziełem twórców forum. Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy, z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.