Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
Tożsamość: Gethy to jedna istota, ale w wielu ciałach. Można, więc nazwać to zjawiskiem wielu jednostek o jednej i tej samej tożsamości. W zależności od zaawansowania układu endoszkieletu mogą działać nieco bardziej lub mniej niczym indywiduum.
Charakterystyka: Typowe myślenie i analiza komputera. Brak emocji i działania na ich bazie sprawia, że ta rasa jest bardzo niebezpieczna dla wszelkiego życia w Raashtram. Potrafią przejąć kontrolę nad Cyborgami - w całości lub tylko odrobinę, jeśli Cyborg jest słabo zmechanizowany. To oni przynieśli technologię do Raashtram i z obawy przed Gethami, nadal nie korzysta się z tej technologii, chociaż już ją badano. Gethy uważają, że syntetyczne byty są lepsze bo można je modyfikować i przystosować do życia znacznie szybciej, przez co żywe organizmy Raashtram - ich zdaniem - powinny zostać zastąpione syntetykami.
Wygląd: Zmechanizowane o wyglądzie niemal humanoidalnym. Stopy i dłonie mają po trzy palce. Cały szkielet bazuje na skrawkach zbroi i różnego rodzaju metali, natomiast szkielet jak i całe wnętrze to kable połączone z drobinkami przypominającymi kryształy. Głowa nie ma ani ust, ani uszu, ani oczu, tylko jedną soczewkę. *OBRAZEK*
Inne: NPC wzorowany na rasie z serii gier Mass Effect.
Gdzie spotkasz: Najczęściej blisko złóż kryształów, technologii lub pod ziemią.
Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 02.02.19 23:13, w całości zmieniany 9 razy
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
Temat: Re: Konta NPC Mistrzów Gry 18.03.15 13:28
CIENIE
Tożsamość: Jest kilka rodzajów Cieni, ale nadal nie jesteśmy pewni czy odkryto wszystkie. Niektóre przypominają zniekształcone cienie zwierząt, a inne z kolei ludzi - chudych i zwinnych lub masywnych i silnych. Obecnie jedynie takie cienie zaobserwowano w Raashtram.
Charakterystyka: Podejrzewa się, że Cienie funkcjonują podobnie do mrówek, czy pszczół. Mają swoją "królową" i ślepo wykonują jej polecenia. Ponadto mają swego rodzaju hierarchię. Najniżej stoją zwierzęce cienie. Najłatwiejszym sposobem na zdezorientowanie cieni jest zabicie tego jednego, który stoi od nich wyżej w hierarchii. Nie da się z nimi porozumieć i nie wiadomo o co im może chodzić.
Wygląd: A jak wygląda cień? Bo te wyglądają podobnie. Wprawdzie są w pełni wymiarowe i namacalne, jednak poza tym są całe czarne... Ale nie czarne, jak typowa czerń tylko jak mrok... jakby można było w nie włożyć rękę i nie byłoby jej widać. Mają też oczy.. albo raczej czerwonawe dziury. *Zwierzęcy Cień* *Cień Osiłek* *Cień Smukły*
Inne: Jest możliwe, że pojawi się więcej rodzajów cieni, a nawet niepowtarzalne.
Gdzie spotkasz: Najczęściej w mrocznych miejscach i zakamarkach.
Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 02.02.19 23:20, w całości zmieniany 3 razy
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
Temat: Re: Konta NPC Mistrzów Gry 25.03.15 12:06
ENCHANTA Z DZICZY
Tożsamość: Stara kobieta fauna o cechach niedźwiedzia, która dawno temu opuściła stolicę i zamieszkała w dziczy by żyć bliżej natury. Minęło 100 lat, a ona nadal przemierza gęstwiny. Niektórzy powiadają nawet, że zna się na mocy kryształów ziemi, a rośliny i zwierzęta są jej posłuszne.
Charakterystyka: Bardzo mądra, wyrozumiała i łagodna. Ma też, jednak swoją mroczną i okrutną stronę, którą okazuje tym, którzy nie szanują natury.
Wygląd: Masywna, acz przygarbiona, wysoka kobieta (ok 210cm), o brązowych włosach upstrzonych silnie siwizną oraz pomarszczoną z lekka twarzą. Ubrana jest w kolorowe szaty i chusty, wyglądające bardziej jak szmaty. Pachnie silnie korzeniami i ziołami. W pomarszczonej dłoni dzierży laskę.
Inne: Często towarzyszy jej ogromny, trzymetrowy niedźwiedź.
Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 02.02.19 23:30, w całości zmieniany 3 razy
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
Temat: Re: Konta NPC Mistrzów Gry 25.03.15 12:33
PRADAWNY STRAŻNIK Z PUSZCZY
Tożsamość: Ostatni ze swego rodu. Nikt nie wie, jak to możliwe, że ta istota przetrwała zagładę swego ludu i Raashtram, oraz rozłam krainy na wyspy. Faktem jest, jednak że podobno widziano Pradawnego w gęstwinach puszczy.
Charakterystyka: Jest tajemniczy i bardzo poważny. Duma nie opuszcza go ani na moment. Inne rasy traktuje, jak niższe i niegodne. Często wymyśla złośliwe i okrutne zadania każąc innym stawić czoła swym lękom i słabościom.
Wygląd: Wysoki na 270cm jaszczur humanoidalny z długim, grubym ogonem oraz masywnymi, błoniastymi skrzydłami. Z nozdrzy bucha mu para, a ślepia jarzą się żółcią. Jedyny ubiór jaki ma na sobie to przepaska na biodrach. Dzierży włócznię.
Inne: Strzeże wiedzy i skarbów swego ludu i tylko godnych do niego dopuści.
Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 02.02.19 23:40, w całości zmieniany 3 razy
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
Temat: Re: Konta NPC Mistrzów Gry 26.03.15 22:21
PIRACI Z WYBRZEŻA
Tożsamość: Rozbójnicy, łupieżcy, wszelcy rabusie i rzezimieszki. Ci wszyscy zebrani pod jednym sztandarem, czaszki i skrzyżowanych kości na czarnym tle, zjednoczyli się, by napadać, łupić statki, ale także i całe nabrzeżne. Mają na pieńku z prawem.
Charakterystyka: Wulgarni, prostaccy i obelżywi, są grupą, nad którą niełatwo zapanować, przewodzi im osoba o silnym charakterze, która potrafi zagonić tę bandę do pracy. Są niezdyscyplinowani, rozrzutni i lubią nadużywać alkoholu, co nie znaczy, że nie należy się ich obawiać. Przemawia za tym fakt, że zarabiają na czyjejś śmierci.
Wygląd: Głównie są to mężczyźni o odpychającej aparycji i oddechu cierpkiego grogu. Ich ciała naznaczone są bliznami i ranami po setkach różnych potyczek. Ubierają się nawet elegancko, ponieważ często noszą ubrania, które zrabowali swoim ofiarom. Podobnie biżuteria, jednak w tym przypadku, gdy zejdą na ląd, szybko upłynniana jest na wszelkie rozrywki.
Ostatnio zmieniony przez Raashtram dnia 02.02.19 23:46, w całości zmieniany 3 razy
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
Temat: Re: Konta NPC Mistrzów Gry 12.04.15 17:25
GUNAG ZARGULG
Tożsamość: "Stary Ork". Zasłynął jako wspaniały dowódca oddziałów Tytanów oraz od pokoleń jego ród pilnował porządku w Szarej Fortecy. W wybuchu stracił swych podwładnych i syna. Nie może zapomnieć, że gdyby nie to, iż wrócił do wioski, też byłby martwy. Ciągle zastanawia go zjawisko wybuchu i szczeliny.
Charakterystyka: Surowy i zdyscyplinowany, bardzo mądry ork, który mimo preferowania korzystania z siły, wpierw używa rozsądku. Jest raczej opanowany, ale jeśli straci nad sobą panowanie to bywa krucho. Czasem zapomina się i wspomina dawne dzieje.
Wygląd: Wielki i masywny ork, 230cm. Ma szaro-błękitną skórę, a jego kły są tak mocno rozwinięte, że wystają mu z ust. Chodzi ubrany w grube futra i skóry. Przy pasie dynda wielki młot oburęczny.
Inne: Jedyny świadek, który był na miejscu w Szarej Fortecy nim ta wybuchła i widział całe zajście z daleka.
Szlachta prowadzi grę. Tyczy się to zarówno Arystokracji, jak i szlachty wysokiej i rycerskiej. Życie na Dworze, a zwłaszcza blisko Władcy i Zamku to jedno wielkie pole bitwy.
Intrygi, knucie, podkopywanie, plotki, morderstwa, obarczanie winą, robienie pośmiewiska itd. Wszystko by wygnać lub pozbyć się na zawsze konkurentów do pozycji jak najbliższej Władcy.
To Szlachta ma wpływ na "maluczkich" i ich tryb myślenia. Każdy chce być tym "głosem ludu" i "głosem szlachty" aby móc decydować o rzeczach, których niestety nawet Władca nie może czasem zmienić.
Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga, jest jednak autorskim dziełem twórców forum. Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy, z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.