Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
Każda rasa, która może władać mocą kryształów (z wyjątkiem Mitycznych - oni są opisani niżej), aby korzystać z ów mocy, potrzebuje kryształ danego żywiołu.
Każdy kryształ ma konkretną ilość "ładunków" nim się wyczerpie i trzeba go będzie załadować.
Dostępne ładunki kryształów: - 5 - 10 - 15 - 20
Każde rzucone zaklęcie (udane) zużywa jeden ładunek.
Po zużyciu ładunków należy udać się do kogoś kto może je naładować: - do Zaklinacza - do Mitycznego - do Morskiej Wiedźmy (NPC z Lustrzanej Laguny) - naładować własną ładowarką
Na start każdy wafel..ee.. użytkownik posiadający postać władającą mocą dostaje 1 kryształ z 5 ładunkami żywiołu, który wybrał jako swój główny żywioł mocy.
Ta sama zasada z ładunkami, wyczerpaniem ładunków i ładowaniem tyczy się przedmiotów "Magicznych" czyli takich, które posiadają zaklęty w sobie kryształ - jego moc.
Mityczni nie potrzebują kryształów celem rzucania zaklęć. Dlaczego? - Czaropisy mają tatuaże z mocy kryształów i ich esencji. - Żywioły są silnie związane z kryształami. - Dijinny jak żywioły.
Każdy Mityczny działa sam sobie automatycznie jako kryształ mający 20 ładunków.
W momencie, gdy rozładują swe ładunki do 15 i zostaje im ostatnie 5, to przy każdym wykorzystaniu mocy, muszą rzucić kostką k6 na "eksplozję", czyli wybuch energii kryształu, który może zadać obrażenia obszarowe wokół nich i im samym - nie jest to śmiertelne dla Mitycznych, ale bardzo groźne owszem.
Taki rzut k6 wyglądałby następująco: - 16y ładunek -> 1 bum; 2-6 jest ok; - 17y ładunek -> 1-2 bum; 3-6 jest ok; - 18y ładunek -> 1-3 bum; 4-6 jest ok; - 19y ładunek -> 1-4 bum; 5-6 jest ok; - 20y ładunek -> 1-5 bum; 6 jest ok
*Żywioły nie mogą korzystać z kryształów mocy, które są przeciwieństwem ich własnego żywiołu lub z nim nie współgrają (grozi to śmiercią). Dijinn tak samo.
Jak Mityczni się ładują? Wszyscy mityczni mogą ładować się poprzez wchłanianie mocy kryształów. To znaczy, że jak kryształ ma 5 ładunków, a wy obecnie macie 10 ładunków, to po wchłonięciu go, będziecie mieć już 15 ładunków na 20.
- Żywioły i Dijinny - oprócz wchłaniania mocy kryształu, mogą też czerpać z pierwotnych źródeł żywiołów. Chodzi o niezwykłe miejsca przepełnione mocą i będące miejscem narodzin najczystszych kryształów (Do okdrywania na fabule).
- Czaropisy - nie wchłaniają mocy kryształu bezpośrednio, a muszą wodzić nim po swych tatuażach. Robi się to tak mocno, że te zaczynają znów lekko krwawić - niemniej, krew nie wycieka, a w zamian moc kryształu wlewa się w nie, sprawiając, że znów po naładowaniu są wyraźne a nie wyblakłe.
CIEKAWOSTKA! Czaropis, który ma mało ładunków ma mocno wyblakłe tatuaże! Żywioł/Dijinn zaś jest przygaszony i nie czuć od niego tak mocno żywiołu!
Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga, jest jednak autorskim dziełem twórców forum. Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy, z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.