Raashtram PBF
IndeksIndeks  PortalPortal  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Konkurs na Miejsca na Fabule

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Konkurs na Miejsca na Fabule   24.10.15 19:26

Większość naszych miejsc na fabule to same obrazki. Ok ... ładnie. Ale przydałyby się jakieś opisy - dokładniejsze danego miejsca, lub jakichś ciekawostek lub może nawet fragmenty z jakichś pamiętników i inne takie tam "urozmaicacze" Very Happy

Za każdy opis do jakiegoś tematu nagroda od razu gwarantowana! Smile I to nie byle jakie nagrody, zwłaszcza jak ktoś sporo stworzy.

Chcemy by forum było ciekawsze i bardziej.. barwne i z klimatem Very Happy Ale jako, że to Wy je budujecie, Wy też miejcie w nie wkład Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 38


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 11:22

W takim razie ode mnie pakiecik Metropolis. Tam gdzie opisy już były to sobie odpuszczałem.

http://raashtram.roleplaylife.net/t48-wielki-jarmark
Cytat :
Jeśli cokolwiek można nazwać sercem Metropolis, to właśnie ów jarmark. O zawroty głowy nadzwyczaj łatwo od samego zatrzęsienia przeróżnych stoisk, wypełnionych rzeczami z przydatnością sięgającą zarówno najwyższego punktu w skali, jak i tego najniższego. Czy potrzebujesz jedzenia, czy materiałów budowlanych, czy najzwyklejszych w świecie błyskotek - na pewno znajdziesz coś dla siebie. Uważaj jednak na korzystających z tłumów rzezimieszków, zarabiając na życie poprzez podcinanie sztyletami nieswoich kies. Jeśli zaś czujesz się nadzwyczaj przedsiębiorczy, spróbuj rozstawić własne stoisko. Okazja czyni bogacza, czyż nie?

http://raashtram.roleplaylife.net/t68-egzotyczne-stoiska
Cytat :
Jedna z jarmarcznych odnóg prowadzi w nieco wąską alejkę, wypełnioną stoiskami przybyszy spoza centrum Midgardu. Jeśli mnogość fantów do kupienia w głównej części nie usatysfakcjonowała twych potrzeb, rozejrzyj się tutaj. Wbrew pozorom skala przydatności sprzedawanych tu rzeczy jest niespotykanie większa od tej rządzącej głównym jarmarkiem, ale zagrożenia rosną do niej wprost proporcjonalnie. Nie dość że można napotkać kuglarzy zdolnych do ogołocenia nawet najbogatszych ludzi jedną tandetną sztuczką, to jeszcze wokoło kręcą się wszelkiego rodzaju podejrzane osobistości. Dziwnym trafem straż Metropolis nie zapuszcza się w tę okolicę zbyt często, ale jeśli już uda się dostrzec kogoś w tym charakterystycznym pancerzu, lepiej trzymać się w jego pobliżu.

http://raashtram.roleplaylife.net/t84-posag-sir-loranda
Cytat :
W ludzkiej - i zresztą nie tylko! - tradycji utarło się, aby stawiać pomniki wybitnym jednostkom. Sir Lorand, choć w czasie swego życia jawił się jako postać oceniana na setki sposobów, nie stanowi tu żadnego wyjątku. Upamiętniający go posąg stanął w jednej z najistotniejszych dzielnic Metropolis na pamiątkę dnia Wielkiej Obrony, w którym to nie kto inny jak sam Sir Lorand dowodził obroną przed oblężeniem pewnego midgardzkiego uzurpatora. Setki tysięcy najeźdźców w pewnym sensie odbiły się od bohaterskich obrońców, niezdolni nawet do przejścia za pierwszy szereg murów. Co więksi patrioci przyjęli sobie za zwyczaj składanie pod posągiem tarcz wszelakiego rodzaju, czy to prawdziwych, czy zabawkowych - niezależnie od tego, przywłaszczenie sobie którejkolwiek z nich uznawane jest za poważne przestępstwo.

http://raashtram.roleplaylife.net/t369-krete-uliczki
Cytat :
Planujesz się zgubić? A może planujesz kogoś zgubić? Trafiłeś idealnie. W całym Midgardzie nie sposób znaleźć jakiegokolwiek rejonu architektonicznego tak niesamowicie podobnego do nad wyraz trudnego labiryntu. Z drugiej jednak strony, jeśli jest się w tych okolicach dobrze obeznanym, można bez problemu trafić do właściwie każdego miejsca w Metropolis. Bywa jednak, że nawet mieszkających w stolicy od urodzenia Midgardczyków zdradliwe uliczki potrafią niebywale zaskoczyć...

http://raashtram.roleplaylife.net/t83-gospoda-pod-labadkiem
Cytat :
Miejsce idealne nie tylko do odpoczynku po długiej podróży, ale również do zażycia sobie niemałych ilości dobrej rozrywki. Łabądka często odwiedza wielu wędrownych sztukmistrzów, skorych do pokazywania swych umiejętności w zamian za, na ten przykład, darmowy nocleg. Właścicielem karczmy jest postawny, przyzwoicie ostrzyżony jegomość nietolerujący w swych progach jakichkolwiek bójek. Z uwagi na powszechny szacunek do jego osoby, większość gości jest gotowa pomóc mu w utrzymywaniu porządku. Jeśli nie jesteś uzbrojony po zęby i nie masz ze sobą równie zbrojnej kompanii, lepiej dziesięć razy zastanów się nad wszczynaniem burdy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 11:41

Śliczne! Dziękujemy! Smile

Nagroda: 10 monet; +5 reputacja w Metropolis; Przedmiot "Futro z białego wilka" zwiększa odporność na zimno i daje +1 do charyzmy z racji na swój ekskluzywny i bogaty wygląd
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Tytan~

avatar

Liczba postów : 130


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 12:38

*bierze się powoli za opisy Utgardu*
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 38


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 12:46

Drugi pakiecik, Avalon, na tej samej zasadzie co ostatnio (nagrody fajne, mi się nudzi to czemu nie, hehe)

http://raashtram.roleplaylife.net/t31-katedra-de-anhelo
Cytat :
Absolutna wisienka na architektonicznym torcie Asgardu. Od tysiącleci pozostaje niedoścignionym wzorem budowniczych ze wszystkich królestw. Budowla z dumą góruje nad miastem, stanowiąc doskonałe miejsce do spokojnej, niezaburzonej czymkolwiek modlitwy. Okoliczne wody, krystalicznie czyste, swym spokojnym szumem dodają atmosfery niespotykanej gdziekolwiek indziej błogości. Mieszkańcy Avalonu, sławcie swych bogów za te dobrodziejstwa!

http://raashtram.roleplaylife.net/t359-podniebny-most
Cytat :
Dobry punkt widokowy na przecinającą Avalon rzekę. Nie stanowi zbyt często używanego szlaku, głównie służąc jedynie za atrakcję czysto turystyczną. Po mieście chodzi dosyć stara już plotka, że wyrzucone z niego do wody monety przechodzą na drugą stronę, do świata zmarłych i otrzymuje je pierwszy najbliższy krewny rzucającej osoby, któremu przyszło już opuścić ten padół, ale nikt nie był w stanie stwierdzić jej prawdziwości.

http://raashtram.roleplaylife.net/t182-perlisty-gaj-wisniowych-drzew
Cytat :
Kolejny z cudów Miasta Uskrzydlonych. Nieprzyzwyczajeni do podobnych widoków goście mogą paść ofiarą nadmiernego zachwytu i dosyć długiego paraliżu poznawczego, omamieni cudownymi widokami związanymi z wiśniowymi drzewami wypełniającymi ów gaj, zwłaszcza w porach kwitnienia. Gdzieś pomiędzy drzewami możliwe jest odnalezienie niewielkiego posążka przedstawiającego ducha opiekuna tych ziem. U jego kamiennych stóp zwykle da się zauważyć ułożone ofiary w postaci kromek chleba czy bukłaków z wodą. Podobno wszystkie znikają równo o północy, zabierane przez ducha we własnej "osobie".

http://raashtram.roleplaylife.net/t252-tawerna-pod-tlustym-wieprzem
Cytat :
Szukasz pijalni z wyraźnie ustalonymi zasadami? Doskonale trafiłeś. Pomimo niewskazującej na to nazwy, wszyscy goście Tłustego Wieprza są zobowiązani przestrzegać ścisłego, niepisanego kodeksu. Nie znasz go? Tym gorzej dla ciebie, ale postaraj się po prostu być uprzejmym, nikomu niewadzącym bywalcem. Właściciel tawerny ma skrzydła większe od wszystkich przybywających do niego osób, także lepiej uważać, aby nie nadepnąć mu na odcisk. Wygląda co prawda na pacyfistę, ale z nieznajomymi nigdy nie wiadomo!

+Croglin Grange:

http://raashtram.roleplaylife.net/t85-most-do-tylnych-wrot
Cytat :
Upiorny, ale i dobrze strzeżony most będący jedyną drogą do tylnej części miasta bez potrzeby przemierzania całego labiryntu ulic, na których nieostrożnych przechodniów mogą spotkać niezmiernie niemiłe przypadki. W czasie wojny bramy są permanentnie zamknięte, dzięki czemu ów element obrony jest niebywale ciężki do zdobycia - zwłaszcza pod ostrzałem łuczników usadowionych na murach. Nocą budowla stanowi dosyć ciekawy widok, gdzieniegdzie oświetlana magicznymi latarniami.

http://raashtram.roleplaylife.net/t281-tawerna-ostatnie-zyczenie
Cytat :
Skąd "Ostatnie Życzenie"? Bowiem twym ostatnim życzeniem przed śmiercią byłaby jedna, jedyna uczta w tym miejscu. Choć całe Croglin Grange potrafi przyprawić z niebywałą łatwością o wyjątkowo poważną gęsią skórkę, akurat w tej tawernie nie da się pamiętać o grozie miasta. Może i Ostatnie Życzenie ma dosyć wątpliwą reputację, a jednak nie da mu się odmówić wspaniałego jadła oraz cudownych napitków. Właściciel pozbawiony jest jednego oka, a polegając tylko na drugim często wynajmuje sobie do pomocy losowych oprychów, aby pilnowali porządku. Nierzadko sami go burzą.


Ostatnio zmieniony przez Astraea Neventhile dnia 25.10.15 13:10, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Tytan~

avatar

Liczba postów : 130


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 13:07

http://raashtram.roleplaylife.net/t76-wielkie-kurhany

Cytat :
Megalityczne cmentarzysko w Utgardzie jest sławne w całym Raashtram. Tak fascynujących struktur, bogato zdobionych od środka nie widział chyba nikt. Takie mówią o swoich grobowcach wszyscy Tytani. Są dumni z wspaniałych i gigantycznych krypt, które starają się zawsze upiększać szlachetnymi metalami i kamieniami. Z roku na rok każdy z osobna staje się coraz większym skarbcem kosztowności, więc nic dziwnego, że zawsze ktoś pilnuje, by żadni grabieżcy nie czaili się na majątek zmarłych.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 13:32

Asti +12 monet; +4 reputacja w Avalonie i +2 reputacja w Croglin; dostałaś zwierzątko... przy kolejnym poście na fabule takie maleństwo spadnie ci wprost w ręce.. to nieznany gatunek!

Aliel +2 monety; +1 reputacja w Mor
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 147


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 13:48

http://raashtram.roleplaylife.net/t90-zagajnik-czerwonych-drzew
Cytat :
Miejsce przypominające trochę takie z koszmaru. Las pełen drzew o kształtach karykaturalnych, z gałęziami jak ciernie. Dla normalnych osób nie jest to zbyt przyjemne miejsce, zwłaszcza że do całej tej groteski dochodzi czerwona, prawie krwawa barwa tych roślin. Dodatkowy nastrój tworzą też słabe słoneczne promienie słoneczne ledwie przedzierające się przez korony drzew oraz rzadka mgła w sumie nie wiele przeszkadzająca w podróży przez tą okolicę.

http://raashtram.roleplaylife.net/t94-opuszczona-szopa
Cytat :
W porośniętej trawą dolinie, miedzy skałami na brzegu jeziora w oddali widać pewna opuszczoną szopę. Cóż powiada się, że kiedyś cały ten teren zajmowali jacyś hodowcy, lecz teraz to całkowite pustkowie. Już po zbliżeniu się drewniana konstrukcja nie wydaje się jakaś solidna. Wiele desek z bliżej nieznanej przyczyny jest połamanych, a niektóre nawet nadpalone. Z głównych wejściowych drzwi ostała się tylko połowa, gdyż drugie leżą kawałek od stodoły. W środku widać parę dziur w dachu oraz można znaleźć też trochę siana, lecz gnijącego. W sumie jedyną zdaną rzeczą do użytku wydaje się tu woda w stawach, gdyż wygląda na całkiem czystą.

http://raashtram.roleplaylife.net/t42-strumien-swietlikow
Cytat :
Za dnia zwykła rzeczka płynąca wśród ostępów leśnych. Nawet i wtedy miejsce te jest piękne i spokojne. Nawet jeśli teren ten znajduje się głęboko na tych niezamieszkanych przestrzeniach, to ktoś tu czasem trafi. Czego dowodem jest kamienny mostek wykonane ręką człowieka, jednak wspaniale komponując się z resztą naturalnego krajobrazu. W nocy jednak miejsce te nabiera zupełnie innego nastroju. W świetle setek świetlików pojawia się wręcz magiczna atmosfera. Masy małych światełek odbijających się od wody czasem wręcz zabierają dech.

http://raashtram.roleplaylife.net/t47-mala-zatoczka
Cytat :
Kawałek dalej od otwartych wód znajduje się pewna zatoczka otoczona klifami i półkami skalnymi. Zapewne to miejsce mogłoby się wydawać nie przyjazne, gdyby rzeczywiście tak było. Mianowicie pod jedną z kamiennych ścian roztacza się piękna i czysta plaża, która wręcz idealnie nadaje się do wypoczynku. Z kolei właśnie dzięki wysokim skałom nie zabraknie też cienia, gdyby ktoś miał już dość słońca. Co do samej wody jest przejrzysta i piękna. Zapewne nie jeden zapalony pływak dostrzeże w niej fantastyczne kolorowe ryby. Dodatkowym smaczkiem dla tego miejsca jest niewielki wodospad spadający do tej zatoki.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 14:36

Magnus: 8 monet; +2 reputacja w Mournhold; +2 reputacja w Purgatorium; +4 reputacja do wykorzystania gdziekolwiek; Możesz dobrać sobie jeden specyfik alchemiczny do ekwipunku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Tytan~

avatar

Liczba postów : 130


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 14:58

http://raashtram.roleplaylife.net/t407-glowne-targowisko

Cytat :
W około starej studni zbierają się handlarze Tytanów. Stoją tu stragany z różnymi wynalazkami, wynikami alchemicznych badań, broni, zbroi i wielu innych rzeczy, które w zestawieniu z klimatem tego miejsca tworzą cudowny zestaw odczuć. Od gamy zapachów i dźwięków, po inne zmysły.

http://raashtram.roleplaylife.net/t78-sadzawka-ognikow

Cytat :
Teren tej sadzawki otacza dziwna aura życia i śmierci... To właśnie tutaj Ogniki pragną wędrować, by umrzeć i narodzić się na nowo, gdyż jest to pewnego rodzaju tradycja. Tylko one znają prawdziwy charakter tego miejsca, zaś osoby, które tu przybywają, staja się najczęściej ich ofiarami do pobrania wyglądu. Czasem przychodzą też pary, które pragną zobaczyć Ogniki jako dar na ich związek, co daje wspaniałą tradycję wśród młodych.

http://raashtram.roleplaylife.net/t77-bagna-rozpaczy

Cytat :
Między spróchniałymi drzewami porusza się wiatr, który wydaje dźwięki wycia, jak gdyby ktoś darł się z rozpaczy. Wszystko to czasem staje się klątwą tego miejsca, bo jeżeli ktoś wejdzie i da się ponieść emocjom, wtedy polegnie i utopi się w bagnie. W końcu może to nie wiatr, ale zabłąkany wędrowiec jedzący robaki, lub korzonki? To miejsce jest niebezpieczne, choć znajdują się tu strefy suche, lecz są od siebie oddalone.


Ostatnio zmieniony przez Aliel Njordson dnia 26.10.15 10:54, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 38


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 16:49

Znowu Midgard:

http://raashtram.roleplaylife.net/t50-korsarska-wioska
Cytat :
Niewielka zatoka idealna dla niższej klasy korsarzy, niedowodzących ogromną flotą najemną. Pomniejsze statki właściwie zawsze znajdą tu dla siebie miejsce, z kolei ich załogi wraz z kapitanami powinny bez większego problemu zadowolić się lokalem oferującym nocleg i posiłek. Sama wioska stanowi teren wiecznej neutralności, dlatego niezależnie od przynależności politycznej danego statku, zostanie on przyjęty. Rzecz jasna nie przeszkadza to w skrytobójstwie, które potem zwyczajowo zrzuca się na konkurencyjne załogi...

http://raashtram.roleplaylife.net/t363-opuszczony-mlyn
Cytat :
Smutny relikt przeszłości, opierający się wszelkim działaniom okrutnego, mijającego czasu. Niegdyś część jednej z największych należących do rodziny Neventhile wiosek, teraz część ziem wyjętych spod ich władzy wskutek brutalnego najazdu bandytów. Zgliszcza i trupy pochłonęła natura, zaś młyn w niewyjaśnionych okolicznościach nie został nawet tknięty. Budynek jest w dobrym stanie - gdyby go obsadzić, mógłby jeszcze z siebie wypuścić niejeden worek mąki.

http://raashtram.roleplaylife.net/t269-maly-wawoz
Cytat :
Niezbyt wyróżniająca się na tle Pradawnej Puszczy okolica, będąca jednym z tych kuszących do spaceru miejsc, a jednak niekoniecznie obiecujących wędrowcom bezpieczeństwo. Nie da się stwierdzić, jakie przygody tu czekają, poza dosyć prawdopodobną obecnością ludożerców. Głodnych ludożerców.

http://raashtram.roleplaylife.net/t277-lesne-wodospady
Cytat :
Idealne miejsce do przelania farbami na płótno. Choć niejedna legenda opowiada o śmiałkach próbujących wykorzystać podobną okazję, a potem znikających bez śladu, nadal nietrudno znaleźć w Midgardzie marzycieli zamierzających kiedyś dopełnić tej ambicji. Oczywiście dałoby się to zrobić - ale najpierw należałoby upewnić się, że żaden dziki drapieżnik nie wyskoczy z którychkolwiek krzaków.

http://raashtram.roleplaylife.net/t52-teczowy-gaj
Cytat :
Godny konkurent Perlistego Gaju w Avalon. Przepełniony drzewami o kolorowych liściach, czego źródła nikt nie jest w stanie szczerze wskazać. Mówi się, że pewien czarodziej dawno, dawno temu zapragnął zrobić swej ukochanej prezent, zauważając iż dziewczę chodzi cały czas smutne. Podobno zabrał ją właśnie w to miejsce i jednym zaklęciem pokolorował całą okolicę. Na którymś z dębów wypisana jest inskrypcja "S + L = ...?", dająca wskazówkę, iż nie musiało się to wszystko wcale tak dobrze skończyć.

http://raashtram.roleplaylife.net/t648-lecznica-mitycznego-zakonu
Tu to chcę zgłosić przeoczenie kopiuj/wklej xD
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 147


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   25.10.15 23:10

http://raashtram.roleplaylife.net/t269-maly-wawoz
Cytat :
Gdzieś głęboko w puszczy znajduje się pewna ścieżka prowadząca na średniowysokie zniesienie. Po bokach z kolei nieustannie otoczona jest skałami i konarami, przez co pobocznie zwana jest małym wąwozem. Mimo że korony drzew wspaniale chronią przed słońcem, to niestety trzeba być niezwykle ostrożnym i patrzyć pod nogi. Mianowicie droga jest bardzo nierówna i można w każdej chwili potknąć się to albo o korzeń, bądź skałę.

http://raashtram.roleplaylife.net/t52-teczowy-gaj
Cytat :
Jak sama nazwa wskazuje jest to niezwykle barwne miejsce. Wśród złotawej trawy błyszczącej w słońcu można naleźć co kilka, kilkanaście metrów dość ciekawe drzewa. Mianowicie na tej sawannie występują wręcz tęczowe akacje. Ich kory porastają różowe i zielone porosty, a liście w świetle mienią się niemal we wszystkich kolorach. Jest to na tyle magiczny widok, że niektórzy nawet w największym upale chcieli by tu jeszcze zostać i cieszyć się takim obrazem.

http://raashtram.roleplaylife.net/t55-gospoda-sw-arnella
Cytat :
Podróżując jedną z głównych tras handlowych prowadzących przez te tereny można już w oddali dostrzec pewien wysoki budynek. Po zbliżeniu się okazuje, że są tam też inne mniejsze, a wszystkie nalezą do gospody św. Arnella. Główna budowla jest dwupiętrową kamienną konstrukcją z czteropiętrową wieżą. Od wewnątrz natomiast sprawa ma się inaczej, gdyż podłoga i ściany wykonane są z desek. Znajdują się tam też drewniane meble. Parter w większości służy jako oberża, gdzie ludzie w spokoju mogą zjeść śniadanie, czy obiad. Za dnia panuje tu nawet niezly ruch, który pod wieczór dość mocno maleje. Cóż to nie żadna pijalnia, więc klienci nie siedzą do nocy, chyba że już muszą. Resztę lokalu z kolei stanowią pokoje, które ludzie mogą wynająć na noc lub nawet dłużej. Są też całkiem porządnie wyposażone, więc dają całkiem niezły komfort podróżnym.

http://raashtram.roleplaylife.net/t58-sniezne-zbocza
Cytat :
Olbrzymie zbocze prowadzące do najwyższych gór w strefie Utgardu. Strona ta nie jest stroma, więc droga wydaje się dość łatwa, lecz niestety niezwykle się ciągnie. W bezchmurne dni tutejszy śnieg delikatnie połyskuje, a szczyty wyglądają imponująco. Warto też zaznaczyć, że lawiny nie są tu zbyt częstym zjawiskiem, lecz mimo to warto zachować ostrożność.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   26.10.15 10:58

Aliel: 3 monety; +4 reputacja w Mor Khazgur; dostajesz 2 zaklęte kryształy żywiołów (wybierz sobie jakie mają żywioły i jaki czar posiadają - każdy kryształ to jeden żywioł i czar danego żywiołu)

Asti: 5 monet; +10 do reputacji gdziekolwiek zechcesz (możesz rozdzielić); możesz wybrać dwie mikstury/specyfiki do swojego ekwipunku

Magnus: (zrobiłeś dwa duble po Asti - nie zaliczam ich niestety, sorki..) 2 monety; +4 do reputacji gdziekolwiek

---

Nie edytujcie postów i w nich nie dodajcie tylko jak wymyślicie to od razu wstawiajcie najlepiej. Bo potem mogą się duble trafiać Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 147


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   26.10.15 14:06

http://raashtram.roleplaylife.net/t96-monolit
Cytat :
Gdzieś w miejscu, gdzie stepy przeistaczają się w pustynię stoi pewien monolit. W niektórych ta kamienna kolumna budzi grozę czy wrażenie. Cóż w sumie nic w tym dziwnego, gdyż wznosi się aż na 20 metrów, a u podstawy ma 5. Poza wpływem wizualnym mówi się że kamień ten ma jeszcze inne działanie, a mianowicie magiczne. Zapewne to stałoby się zwykłym mitem i zostało zapomniane, gdyby nie to, że niektóre fragmenty płaskorzeźb świecą się co pewien czas dziwnym niebieskim światłem. Ponadto są plotki, iż czasami tamtejsze piaski tak jakby ożywają...

http://raashtram.roleplaylife.net/t98-kamienne-pustkowie
Cytat :
Cóż jak sama nazwa mówi pustkowie pokryte praktycznie jedynie kamieniami i piaskami. Wokoło wszędzie same skalne wzniesienia i słupy, a nigdzie jakiegokolwiek śladu życia czy to zwierzęcego, czy roślinnego. Raczej łatwo stwierdzić, że to niezbyt przyjazne miejsce. Tutejsze szlaki nie wyglądają też na zbyt często używane, gdyż są ty tylko wąskie ścieżki zdatne do pieszych wędrówek. Niestety wozy, czy konie łatwo mogły by się uszkodzić na zewsząd wyłaniających się skałach.

http://raashtram.roleplaylife.net/t290-strome-zbocza
Cytat :
W śród najwyższych gór w strefie Helu znajdują się niezwykle niebezpieczne zbocza. Powiada się że w większości są tak strome, iż aż niemal pionowe. Jak można się domyślić droga na górę jest niezwykle ciężka,a dodatkowo utrudniana niezwykle silnymi wiatrami bocznymi, jednakowoż jest parę półek skalnych, na których zmęczony podróżnik może trochę odpocząć. Niestety wypoczynek niekoniecznie będzie bezpieczny, gdyż w tych warunkach żyje też parę groźnych zwierząt.

http://raashtram.roleplaylife.net/t102-jezioro-szeptow
Cytat :
Jedno z spokojniejszych i piękniejszych miejsc w strefie Helu. Z jednej strony jezioro otaczają łąki i lasy, a z drugiej skaliste góry. Oba brzegi widać dobrze widać już z oddali, co znacząco dodaje malowniczości temu miejscu. Nieraz z ostępów leśnych wyłaniają się zwierzęta by się napoić, co upewnia przybyłych, że ten naturalny przybytek, nie jest niczym skażony. Pomijając to, miejsce te charakteryzuje się jeszcze dość specyficznym wiatrem, który wiejąc nad jeziorem brzmi niekiedy jak szepty. Nie jest to jakieś straszne, lecz co tchórzliwszych potrafi to przepłoszyć.

http://raashtram.roleplaylife.net/t87-kruczy-trakt
Cytat :
Szlak prowadzący przez ciemny, gęsty las. Droga nie jest prosta, gdyż przecinają ją liczne korzenie wystające mniej, czy bardzie, co wyklucza jazdę wozem, a konną znacznie utrudnia. Co do nazwy wzięła się ona z wiecznie panującego mroku, czy to za dnia, czy w nocy. Spowodowane to jest gęstą koroną drzew przepuszczającą iście minimalną ilość promieni słońca. Jak można się domyślić stanowi to utrudnienie dla wielu podróżnych.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   28.10.15 12:33

+5 monet; + 6 reputacja gdziekolwiek; otrzymujesz 1 zaklęty kryształ (z jakimś czarem - możesz se sam wybrać jaki żywioł i jaki czar)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Atlantka~

avatar

Liczba postów : 17


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   28.10.15 15:25

Słoneczny łuk
Cytat :
Niedaleko powierzchni, ostre słońce Asgardu przebija się przez tafle wody, tworząc niesamowite refleksy świetlne. To one nadają temu miejscu niesamowity, wręcz magiczny klimat i każdego dnia przyciągają Atlantów pragnących zapomnieć o swoich problemach. Za dnia zawsze można tu znaleźć chwilę ciszy i spokoju, natomiast kilka godzin przed zachodem słońca to miejsce ożywa. Każdego wieczora można tu zobaczyć pary  kochanków siedzących wysoko na łuku i oglądających zachód słońca spod powierzchni wody.

Świątynia Pradawnych
Cytat :
Choć nowa budowla wzbudza podziw wśród ludzi, którzy pierwszy raz w życiu odwiedzają stolicę Atlantów, wydaje się być co najwyżej przeciętna dawnym mieszkańcom Atlantydy. Świątynia wydaje się być dużo mniejsza niż jej poprzedniczka, chociaż to wrażenie jest błędne - w rzeczywistości zabudowania, które widzimy, są ledwie drobną częścią budowli, w której skład wchodzi również system jaskiń. Póki co, świątynia wygląda dość surowo, jednak plotki głoszą, że kapłani zbierają pieniądze na budowę płaskorzeźb, ornamentów i innych zdobień.

Wzburzone wody
Cytat :
Silne prądy morskie i skaliste wybrzeże nigdy nie było dobrym połączeniem - tak jest i w tym przypadku. Co roku rozbija się tutaj kilka statków, najczęściej ze skutkiem śmiertelnym dla większości załogi. Wśród skał można znaleźć wiele połamanych desek, olinowanie i fragmenty żagli, choć również można tu znaleźć dużo droższy towar. Po każdej katastrofie statku handlowego można tu zobaczyć ludzi brodzących w wodzie i zbierających wszystko, co można jeszcze sprzedać. Chodzą plotki, że w nocy można tu zobaczyć wielkie ognisko imitujące latarnie morską.

Biały Trakt
Cytat :
Biały Trakt zawdzięcza swoją nazwę śniegowi, który pokrywa drogę przez większą część roku. Późną jesienią, zimą i wczesną wiosną to miejsce wygląda niezwykle malowniczo, natomiast później śnieg zaczyna się topić, tworząc śliską i nieprzyjemną pluchę. Dopiero późną wiosną śnieg całkowicie znika, a zamiast niego koło traktu pojawia się wąski strumyczek.
Choć to miejsce potrafi być niezwykle malownicze, jest również niesamowicie niebezpieczne. Na samotnych wędrowców czy nawet słabo uzbrojone karawany kupieckie czekają ukryci wśród drzew rozbójnicy.

Karczma w górach
Cytat :
I oto oczom wędrowców ukazuje się długo wyczekiwany przystanek. To tutaj najlepiej spędzić noc w górach Asgardu. W drewnianym budynku umeblowanym nieco prosto i staroświecko, aczkolwiek przytulnie, można zjeść najlepszą dziczyznę w Perlistych Graniach, ogrzać się przy kominku i wysłuchać ballady śpiewanej przez córkę karczmarza.
Wieczorami to miejsce wypełnia się po brzegi podróżnikami pragnącymi chwili odpoczynku, tylko po to by rankiem znowu opustoszeć. Trakt czeka, trzeba ruszać w drogę, aby do zmierzchu zdążyć dotrzeć do kolejnego punktu podróży.

Droga donikąd
Cytat :
Niekoniecznie w samych górach i niekoniecznie donikąd, droga spokojnie ciągnie się wśród wzniesień. Prowadzi z Avalonu aż do Białego Traktu. Wędrowców czeka wiele godzin wchodzenia pod górę, zanim w końcu będą mogli odpocząć w karczmie. Spieszcie się! Perliste Granie roją się od rozbójników, niebezpiecznie jest tutaj podróżować po zmroku, nie mówiąc już o spaniu pod gołym niebem.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Władca Rasy~

avatar

Liczba postów : 97


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   29.10.15 10:43

http://raashtram.roleplaylife.net/t57-wielka-sala-przodkow

Cytat :
Nikt nie mówił, że bycie wiernym sługą bogów, jest łatwe. Samo wejście do kaplicy jest ciężkim zadaniem. Wąska ścieżka pełna kamiennych schodów, która pnie się w górę. Lodowaty wicher smaga niemiłosiernie. Kiedy docierasz na szczyt i patrzysz w tył, to masz wrażenie, że widzisz przynajmniej połowę Utgardu. Wielkie połacie ziem i ośnieżone szczyty gór to pejzaż w jaki można by wpatrywać się godzinami, gdyby nie fakt, że straszny tu ziąb.
Wchodząc do środka czujesz nagłą falę ciepła. Ogniska huczą i trzaskają zawsze zaopatrywane w drewno i kryształy ognia. Nie jest to kapliczka, jak u innych ras. Tu jest głośno i wesoło. Gwar rozmów, jadło i napitek lejące się strumieniami. Tytani czczą bogów w radosny sposób i ku ich chwale wznoszą toasty. Jedynie w nieco dalszych salach, tych które służą cichej medytacji i składaniu próśb panuje cisza. Tutaj kapłani klęczą w ciszy, a pobożni przychodzą rozmawiać z bogami. Jeszcze dalej jest ostatnia sala... ołtarz, gdzie składa się ofiary, odprawia tańce i wszelkie święta mają swój początek.
Na wyższym piętrze kapłani, którzy mieszkają tu na stałe mają swe pokoje. Właściwie są to bardziej klitki z materacem i misą wody o niewielkim bardzo metrażu, ale nikt się nie skarży.

http://raashtram.roleplaylife.net/t309-zajazd-u-valdora
Cytat :
Jest jadło, jest napitek, są też czyste łóżka i wychodek na zewnątrz. Zazwyczaj kręci się tu chociaż jedna kurtyzana gotowa 'ulżyć' strudzonym wędrowcom. Różnorakie oferty pracy, zleceń, czy też sprzedaży wiszą na tablicy przy wejściu.
A pro po zewnętrznej części przybytku.. Budynek wygląda na bardzo solidny. Jest z potężnych kamieni, łączonych zaprawą, a w niektórych miejscach są drewniane bele. Dach jest również solidny i z charakterystycznymi zdobieniami.
Wewnątrz są ciepłe paleniska, unosi się zapach porządnej wieprzowiny i innych rodzaju mięsiwa, ale również lejącego się napitku. Nie ma pory by nie panował tu rozgardiasz. Zawsze są tu albo chłopi, albo szlachta, albo podróżni czy spragnieni towarzystwa mieszkańcy.

http://raashtram.roleplaylife.net/t714-chata-starego-norda
obrazek: http://orig13.deviantart.net/2dc9/f/2012/094/1/2/1238ca3d2f8b0dbb93869871c3d19e0e-d4v0icu.jpg
Cytat :
Mało który nord dożywa aż tak sędziwego wieku. A dodatkowo mało kto lub tak dużo gadać. Mawia się, że to jest Dom Gościny. Każdy wędrowca znajdzie tu kąt dla siebie by posłuchać opowieści starego norda. To spory dom i kręci się tu kilka osób, również z sąsiednich budynków, bo w końcu o starego norda trzeba dbać. Ma córkę, bardzo młodą, którą zgarnął w trakcie śnieżycy. Ona również potrafi uraczyć ciekawą opowieścią no i doskonale gotuje.
Zmęczony wędrowcze, zajrzyj tu i znajdziesz gościnę, ale przynieś ze sobą, jakąś dobrą historię.

http://raashtram.roleplaylife.net/t660-gdzies-w-lesie
Cytat :
Można uznać, że miejsce to jest niezwykle piękne, ale bywa tak bardzo rzadko - a mianowicie wtedy, kiedy akurat las nie jest przykryty puchem śniegu. Wtedy życie rozkwita, a ptaki ćwierkają. Normalnie jest to jednak zwykły las iglasty, pełen odgłosów i śladów bytowania dzikiej natury. Przebiega obok jeden z głównych traktów do stolicy więc dość często można tu spotkać różne osobistości, w tym także myśliwych.

http://raashtram.roleplaylife.net/t71-wiejska-rzeczka
Cytat :
Właściwie to nie wiadomo skąd bierze się tutaj ta woda, ale najpewniej od topniejącego śniegu. W kilku miejscach jest nawet na tyle głęboka, by miejscowi z wsi leżącej pod stolicą, mogli robić pranie, dzieci pluskać się, a kobiety rozmawiać i plotkować. Woda jest przyjemnie ciepła, co zawdzięcza pewnie jakimś podziemnym źródłom gdzieś dalej, które ogrzewają ją. Niemniej nie wygląda dość bezpiecznie by móc ją pić. Toteż... nie pijcie tej wody dla własnego dobra.

http://raashtram.roleplaylife.net/t66-twierdza-nordow
Cytat :
Dawna Twierdza Władcy, która po wybuchu w Szarej Strażnicy została przerobiona na miejsce obozowania armii i szkolenia wojowników. Jest punktem obronnym i stąd można obserwować czy z miejsca katastrofy nic... nie nadciąga. Ponadto zrobiło się tu bardzo zimno, więc władcę przeniesiono do innej twierdzy. A wojownikom dobrze zrobi odrobina chłodu i zahartowania.
Wejścia do twierdzy broni straż, a u stóp wzgórza, na którym powstała, jest niewielka wieś, do której idzie się ciasną drogą pod bramą, nad rozpadliną. Urocze miejsce doprawdy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   29.10.15 13:23

Maired +10 monet; +6 reputacja w Atlantis II i +3 obojętnie gdzie

Merida: +10 monet; +6 reputacji w Mor Khazdgur i +3 obojętnie gdzie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Lykantropka~

avatar

Liczba postów : 37


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   29.10.15 20:37

Zakonne Wrota
Cytat :
Zanim rozrósł się cały Mityczny Zakon, wybudowano Zakonne Wrota – ogromną, masywną bramę, główne wejście do miasta. Dwie kolumny, każda okryta małym dachem. W kolorze wyblakłej czerwienni, widoczne z daleka informują przybyszów o kresu ich podróży. W każdą z nich wmurowana jest żelazna rzeźba, nikt nie domyśla się jednak, co może ona przestawiać. Krążą legendy, że pierwsi Mityczni zaczarowali je, by nie dopuszczały do miasta nikogo, kto ma wobec niego wrogie zamiary.

Wodne Tarasy
Cytat :
Nazywane także „wodnymi schodami” są jedną z najpiękniejszych rzeczy, jakie można zobaczyć w Midgardzie. Rozległe kamienne stopnie, całe oblane nieustannie spływającą wodą, do tego połączone z oceanem są najchętniej odwiedzanym przez Mitycznych miejscem wypoczynkowym. Czasami nawet można tu usłyszeć przepiękny śpiew syren z odległej Atlantydy.

Półki Skalne
Cytat :
Malownicze góry położone niedaleko miasta od lat zachwycają podróżnych. Przybywają tu śmiałkowie gotowi wspiąć się na najwyższy szczyt, czy też zwykli odwiedzający, by po prostu zasmakować świata natury. Wodospady, górska roślinność oraz liczne wąwozy i jaskinie nadają temu miejscu tajemniczego uroku. Niektórzy sądzą, że można tu znaleźć spore złoża kryształów, lecz na razie nikt nie potwierdził tej teorii.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   29.10.15 21:13

Sal: +5 monet; +5 reputacji gdziekolwiek
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Władca Rasy~

avatar

Liczba postów : 156


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   31.10.15 18:37

http://raashtram.roleplaylife.net/t81-zawalona-komnata
Cytat :
W najdalszej części Mauzoleum znajduje się komnata. Nazywana jest zawaloną z racji pewnych osunięć na ścianach i niemal całkowitego zniszczenia lewej ściany. Odsłoniła ona korytarz, który prowadził wprost do starej komnaty, władcy która obecnie jest w równie kiepskim stanie, co to pomieszczenie. Dopiero wiele lat po śmierci Władcy, który z tego miejsca korzystał, okazało się, że praktykował on tu tortury i sadystyczne rytuały, a nawet kąpał się w krwi swych służek. To miejsce owiane mroczną legendą, zbrukane krwią i trupami niewinnych. Wprawdzie kości nieboszczyków pochowano, ale czasem nadal słychać ich krzyki odbijające się echem.

http://raashtram.roleplaylife.net/t289-spalona-rezydencja
Cytat :
Była sobie kobieta. Piękna, młoda i samotna, a z dobrego rodu. Kochała nocne spacery i na jednym z nich spotkała bogatego szlachcica. Zakochali się w sobie od pierwszego wejrzenia. Piękną byli parą i spodziewali się dziecka. Tym większa to tragedia... Nikt nie wie jak, ani dlaczego... pewnego dnia wybuchł pożarł i strawił rezydencję i jej mieszkańców. Dzisiaj to, co z domu zostało - zaskakująco dużo - stoi samotnie w grobowej ciszy na uboczu niewielkiego traktu handlowego. Wszyscy omijają ją szerokim łukiem, ale niektórych fascynuje historia tego miejsca, przyczyna tragedii.. albo po prostu szukają schronienia czy kosztowności.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   31.10.15 20:59

+4 monety i +5 reputacji w Croglin dla ciebie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Władca Rasy~

avatar

Liczba postów : 51


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   31.10.15 23:08

http://raashtram.roleplaylife.net/t35-zielona-ostoja
Cytat :
Zielona ostoja jest jednym z najważniejszych miejsc w Purgatorium. W tym świętym miejscu odbywają się wszelkie najważniejsze obrzędy oraz ceremonie. Według niektórych podań, to właśnie tutaj stworzono pierwszą chimerę, która dała początek każdemu przedstawicielowi gatunku. Kamienny krąg, który jest sercem ostoi, został postawiony wiele setek lat temu przez gorliwych wyznawców bogini Kynareth, która wedle ówczesnych wierzeń, pobłogosławiła to miejsce. Nie wiadomo czy faktycznie było to błogosławieństwo ale można wyczuć tutaj atmosferę szczęścia, radości i życia. Trawy są tutaj zawsze soczyście zielone, drzewa są mocne i zdrowe, a kolorowe kwiaty nadają niesamowitego piękna całej okolicy. Panuje tutaj jedna ważna zasada, w tym miejscu przelanie krwi jest zbrodnią i świętokradztwem.

http://raashtram.roleplaylife.net/t357-dzielnica-handlowa
Cytat :
Dzielnica handlowa jest prawdziwą mieszanką różnych grup społecznych. Spotkać tutaj można zarówno drobnych złodziejaszków jak i bogatsze klasy społeczne. Dzielnica handlowa stanowi ważny obiekt kulturalny. Zazwyczaj stare kobiety przychodzą tutaj aby poplotkować, gdzieniegdzie słychać pokrzykiwania przekupek i handlarzy a wszędzie unosi się piękny zapach wiśni. Na samym środku stoi za to magiczne drzewo - wiśnia, która przeżywa wieczny rozkwit. Różowe płatki kwiatów stwarzają niepowtarzalny klimat. Mimo wszystko nie ma tutaj miejsca aby w spokoju usiąść i odetchnąć. Największym popytem cieszą się świeże bułeczki sprzedawane przez handlarza, który zawsze stoi pod kwitnącą wiśnią.

http://raashtram.roleplaylife.net/t36-strumien-zyczen
Cytat :
Powiada się, że w Dziczy Enchanty działają wielkie, nadprzyrodzone siły. Nie wiadomo ile podania mają w sobie prawdy, wszakże czuć tutaj wielka magię, jednakże jednym z największych skupisk mocy czuje się właśnie przy Strumieniu Życzeń, z którego dawno temu Kynareth napiła się wody a kiedy jej dłonie dotknęły wody, strumień zyskał potężną magię. Oczywiście wielu dotarło do strumienia i nikomu życzenia się nie spełniły jednakże woda zdawała się dawać nowe siły w zmęczone mięśnie oraz likwidowała niektóre bóle. Mimo wszystko jest to piękne miejsce, być może najpiękniejsze w tej dziczy.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Tytan~

avatar

Liczba postów : 130


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   08.12.16 12:17

http://raashtram.roleplaylife.net/t59-staw-skuty-lodem

Cytat :
Od wieków powierzchnia tego stawu jest skuta lodem na połowę jego głębokości, aczkolwiek w niektórych miejscach można znaleźć cienkie, zagrażające życiu warstwy. Mówi się, że na dnie tego stawu można znaleźć parę skarbów wśród kości utopionych osób, lecz ile w tym prawdy, tego nie wie nikt. Przed stawem można znaleźć ostrzeżenie:
"Strzeż się wędrowcze i nie wchodź na lód, chyba że zimny chcesz poznać bród!"

http://raashtram.roleplaylife.net/t270-dzikie-wybrzeze

Cytat :
Nietknięta przez niczyją rękę plaża, oraz kawałek pięknej dziczy, gdzie można odpocząć od hałasów miejskiego życia. Wśród piasku znaleźć można piękne okazy muszli, bursztynów, czy nawet drogocennych minerałów. Czasem znajdzie się kilka monet wyrzuconych przez morze, innym razem jakiś przedmiot... Dla każdego coś miłego.

http://raashtram.roleplaylife.net/t64-lesne-sanktuarium

Cytat :
Leśne sanktuarium od lat zwane jest też ostoją spokoju. Podobnież w tym miejscu zostały zawarte wszystkie pozytywne emocje z Raashtram. Niezależnie od tego kto to planował, to wyszło mu to doskonale, gdyż każde zwierzę, oraz osoba, która tu się znajdzie, od razu odczuwa wewnętrzne wyciszenie. Chcesz trenować zwierzęta? Zapraszam cię właśnie tutaj, gdyż będziesz miał pewność, że nie zostanie z ciebie krwawa papka.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

~Widmo~

avatar

Liczba postów : 713


PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   08.12.16 21:16

Alexander:
+6 monet i +7 reputacji w Purgatorium dla ciebie

---

Aliel:
+6 monet i +2 reputacji w Atlantis II; +2 reputacji w Mor Khazgur; +2 reputacji w Gondolinie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content

~~




PisanieTemat: Re: Konkurs na Miejsca na Fabule   

Powrót do góry Go down
 

Konkurs na Miejsca na Fabule

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Raashtram PBF :: 
Organizacja
 :: Techniczne :: Konkursy
-



USEROWETECHNICZNE FABULARNEMECHANICZNE

Specjalna Wymiana



STRONY PARTNERSKIE


Eden



BFF Fora i Grupy




Fundacja dla Zwierząt Animalia

Forum (c) praca różnych autorów, w tym: Althei, Ethilinn, Gloriena, Anzhela itd.
Zainspirowały nas Legendy Raashtram
Pictures on this phorum do NOT belong to us and we do not own any rights to them.
Prosimy nie kopiować prac z tego forum. Także kodów!
Kod ogłoszeń jest oryginalnie z VPV,pracowali przy nim Drzuma i kilka innych osób z czarta.