Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
Przez lata zniewolone przez Mitycznych i pochodzące oryginalnie z Midgardy - zapewne były kiedyś spokrewnione z Lykantropami, ale kto wie. Kiedy w końcu Szlachetni i Uskrzydleni oswobodzili Chimery i dali im wolność oraz pomogli osiedlić się w Asgardzie, kultura Chimer wreszcie zaczęła się rozrastać. I chociaż dla wielu nadal są rasami dzikimi przez ich bliski związek z królestwem roślin i zwierząt oraz często dzikie i mało ludzkie odruchy i zachowania, to jednak z pewnością stali się bardziej spokojną i pozytywnie komentowaną rasą niż ich kuzyni z Midgardu. Po dziś dzień często są zawody, w których najlepsze są właśnie Chimery. Zwłaszcza końskie centaury i floranie cieszą się dobrą reputacją i są bardzo poszukiwane.
• Zwierzęce ciało od pasa w dół • Najczęściej dwie pary nóg od konia, dużych kotów itd. • Umaszczenie sierści w odcieniach podobnych do skóry i włosów • Czasem rogi, spiczaste uszy lub pionowe źrenice
Zalety i Wady:
√ Bardzo szybkie √ Bonusy od zwierzęcej rasy χ Problemy mobilne i życiowe związane ze zwierzęcą częścią χ Płochliwe, zwłaszcza na widok ognia. Muszą rzucać na siłę woli, a jak się nie powiedzie to rzucają się do ucieczki
Wrodzone Umiejętności:
• Zwiększona: wytrzymałość • Zwiększona: odporność • Mobilność • Cechy posiadanego zwierzęcia i rozumienie danych zwierząt Moce: Nie
Preferowane Zawody:
Pasterze, Strażnicy, Gońcy, Gwardziści, Handlarze
Długość życia:
dorosłość w wieku 2 lat; żyją max do 80 lat; starzeją się tak jak ludzie od 70 roku życia
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Lykantropami, Atlantami; Wojna z Wampirami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
• Zwierzęce uszy, ogon i inne detale • Posiada cechy tylko jednego zwierzęcia • Zachowanie zbliżone do zwierzęcego
Zalety i Wady:
√ Szybkość lub Zwinność w zależności od zwierzęcia √ Inne bonusy od zwierzęcych genów χ Problemy komunikacyjne z innymi humanoidami χ Nawyki życiowe i żywieniowe zbliżone do posiadanej zwierzęcej natury
Wrodzone Umiejętności:
• Tropienie • Nasłuchiwanie • Zwiększona: Siła lub Zwinność • Cechy posiadanego zwierzęcia i rozumienie go Moce: Tak
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój ze Lykantropami, Ludźmi, Wampirami; Wojna z Tytanami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
• roślinne elementy ciała (gałęzie, kwiaty, kora etc) w ilości zależnej od stopnia "zroślinnienia" danego osobnika • skóra zielona lub brązowa (mogą być też wyjątki, np. czarny - heban, albo kolory kwiatów) • różne rozmiary tych bardziej "zroślinniałych" przedstawicieli (drzewni do 2,5m , kwiatowi 0,5m), a ci "normalniejsi" o typowo ludzkim wzroście • krew jest w kolorze zielonym lub złotawym i nadaje postaci wyraźny zapach kwiatowy, żywiczny lub ziołowy
Zalety i Wady:
√ korzyści płynące z roślinnych cech (np samożywność u osobników ulistnionych) √ Możliwość tymczasowego zapuszczenia korzeni i regeneracji odciętych kończyn, a także "rodzenia" z nasionek Hamadryad χ przy długotrwałym pobycie w środowisku pozbawionym światła słonecznego może nastąpić obumarcie roślinnych elementów ciała, a w przypadku bardzo "zroślinniałych" form nawet śmierć χ konieczność częstego pobierania dużych ilości wody i silna awersja do ognia
Wrodzone Umiejętności:
• znajomość natury • cechy rośliny z którą się tworzy hybrydę i możliwość komunikacji z dany gatunkiem • regeneracja • 1 umiejętność dopasowana do rodzaju danego osobnika, np. drzewni - siła, kwiatowi - uwodzenie, ziołowi - rzemiosło: alchemia.. Moce: Nie
Preferowane Zawody:
Medycy, Alchemicy, Strażnicy, Rolnicy, Kurtyzany
Długość życia:
Przeważnie żyją 250 lat, jednak znane są przypadki 300-letnie. Dorosłość w wieku 50 lat.
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Lykantropami, Atlantami, Uskrzydlonymi; Wojna z Ludźmi, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga, jest jednak autorskim dziełem twórców forum. Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy, z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.