Raashtram PBF
Lykantropy Q163nkp
Raashtram PBF
Lykantropy Q163nkp
Witaj mój Panie
Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
 

Share

Lykantropy

Raashtram
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
PisanieTemat: Lykantropy  Lykantropy Empty08.01.19 23:22

Dalecy kuzyni Chimer i o wiele bardziej dzicy. Niektórzy uważają, że jest w nich coś mrocznego i tajemniczego, głównie dlatego, że mieszkają w miejscu silnie powiązanym z Pradawnymi. Niemniej przez wiele wieków byli zależni od innych ras i istniało tzw. Prawo Własności. Każdy Lykantrop mógł zostać czyjąś własnością - nawet ich władca. To było takie ładniejsze nazwanie "niewolnictwa". Krótko po tym jak Chimery uwolniły się spod wpływów Mitycznych, Lykantropy poszły w ich ślady. Było sporo gryzienia, a potem i kłócenia się, ale w końcu zyskali przychylność i sprzymierzeńców i na najbliższych Obradach Władców zniesiono Prawo Własności. Po dziś dzień jednak, gdy jakieś Lykantrop się na nie powoła, jest to porównywalne do przysięgi małżeńskiej i oznacza największe oddanie i lojalność. Nie można o nich myśleć bowiem jak o ludziach, mimo, że mają ciała jak u Rdzennych. Myślą jak zwierzęta i czują jak one. Są dzicy i nieprzewidywalni. Nagość dla nich nie stanowi problemu. Jedzenie surowego mięsa również. Kto myśli, że wygłodniały lykantrop zamknięty z kimś innym w ciasnym pomieszczeniu nie zje go... myli się. Dlatego Smoczą Norę omija się szerokim łukiem, chyba, że ma się broń.

• Zwierzary
• Bestie
• Uszaci
Lykantropy


Zwierzar ~ Lykantropy
Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY


Cechy Zewnętrzne:
    • W formie ludzkiej wyglądają jak zwykli ludzie
    • W formie zwierzęcej wyglądają zupełnie jak zwierzę (1 dowolne)
    • W zwierzęcej formie można ich rozpoznać po ludzkich oczach
    • Mogą delikatnie zmienić część swego ciała z ludzkiego na zwierzęce, będąc w ludzkiej formie, np. uszy, ogon, kły, łapki itp.
Zalety i Wady:
    √ Możliwość przemiany w zwierzę i przejęcie jego cech
    √ Umiejętność porozumienia się z innymi zwierzętami gatunku, w który się przemienia
    χ Nagły wzrost emocji może powodować niekontrolowane przemiany
    χ Przy poważnych ranach nie może zmienić się znów w człowieka/zwierzę
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Zwiększona: percepcja
    • Znajomość natury
    • Przemiana w zwierzę
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Myśliwi, Łowcy Głów, Gońcy, Gwardziści, Straż
Długość życia:
    Narodziny następuja w formie zwierzęcej najczęściej. Dorastają mniej więcej w takim tępie w jakim Zwierzę, którym są. Potem maksymalnie do 100 lat, tak jak ludzie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Uskrzydleni, Chimery, Atlanci; Wojna z Wampiry, Tytani
Historia Rasy:
Spoiler:
Zwierzar ~ Lykantropy


Bestia ~ Lykantropy
Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY


Cechy Zewnętrzne:
    • W formie ludzkiej wyglądają jak zwykli ludzie
    • W formie bestii wyglądają jak miks kilku zwierząt, max. trzech
    • W formie bestii można ich rozpoznać po ludzkich oczach
Zalety i Wady:
    √ Możliwość przemiany w bestię (miks maks 3ech zwierząt) i posiadanie ich cech
    √ Zwiększona siła i wytrzymałość, także w ludzkiej formie
    χ Nagły wzrost emocji może powodować niekontrolowane przemiany, a nawet napady agresji
    χ Przy poważnych ranach nie może zmienić się znów w człowieka/bestię
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Nasłuchiwanie
    • Zwiększona: siła
    • Przemiana w bestię - składa się maks z 3 zwierząt
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Myśliwi, Łowcy Głów, Gońcy, Gwardziści, Strażnicy
Długość życia:
    Maksymalnie do 100 lat, tak jak ludzie
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Ludźmi, Chimerami, Atlantami; Wojna z Wampirami, Tytanami
Historia Rasy:
Spoiler:
Bestia ~ Lykantropy


Uszaty ~ Lykantropy
Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY


Cechy Zewnętrzne:
    • Mają formę ludzką o zwierzęcych uszach i ogonie jednego typu zwierzęcia
    • Posiadają pazury i kły
    • Oczy mają pionowe źrenice
Zalety i Wady:
    √ Posiadanie zwierzęcego chowańca, który żyje tak długo, jak oni
    √ Potrafią porozumieć się ze zwierzęciem, którego cechy posiadają
    χ Śmierć chowańca oznacza koniec mocy, acz nie łatwo je ubić
    χ Cechy zwierzęce wpływają na ich charakter, który niekiedy nie pasuje do ludzkiego ciała i powoduje rozdarcia wewnętrzne
Wrodzone Umiejętności:
    • Nasłuchiwanie
    • Zwiększona: zwinność
    • Sztuka przetrwania w dziczy
    • Porozumienie ze zwierzęciem swego gatunku
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Kapłani, Myśliwi, Treserzy, Straż, Handlarze i wiele innych
Długość życia:
    Maksymalnie do 200 lat, dorośli w wieku 15 lat, starzeją się od 180 roku życia
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Ludzie, Chimery, Atlanci; Wojna z Wampiry, Demony
Historia Rasy:
Spoiler:
Uszaty ~ Lykantropy

Lykantropy

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Raashtram PBF :: Organizacja :: Mechanika :: Rasy-

Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga,
jest jednak autorskim dziełem twórców forum.
Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy,
z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.