Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
Rasa bardzo egzotyczna dla większości, gdyż została odkryta najpóźniej przez to, iż jej przedstawiciele skrywali się głęboko w wodach Utgardu. Po pierwszym spotkaniem z ludami lądu - co szło ciężko i opornie - Atlanci zaczęli wychodzić na brzeg i uczyć się chodzić wśród ludzi - wtedy Syreny i Lewiatani zaczęli uczyć się wykształcać nogi. Są bardzo związani z wodą i niezwykle utalentowani artystycznie. I chociaż dawniej na lądzie byli bezbronni jak niemowlęcia, tak teraz stają się coraz bardziej zżyci z solidnym gruntem pod stopami. I całe szczęście bo po wybuchu w Szarej Fortecy zostali zmuszeni do migrowania z Utgardu i swej zniszczonej stolicy do Asgardu, gdzie na szczęście przyjęto ich z otwartymi ramionami.
Lewiatan/Syrena ~ Atlanci Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY
Cechy Zewnętrzne:
• Rybi ogon od pasa w dół; u Syren z płetwą poziomą, a u Lewiatanów z płetwą pionową i na dokładkę jest znacznie dłuższy i bardziej giętki • Znacznie grubsze, długie włosy o mocnym połysku i czasem z ozdobami w postaci morskich kwiatów czy wodorostów • Skrzela na szyi • Po przemianie ogona w nogi, niewiele wyróżnia ich od ludzi
Zalety i Wady:
√ Niezwykle szybcy i zwinni w wodzie √ Możliwość przemienienia ogona w ludzkie nogi χ W ludzkiej formie, jeśli mocno się zamoczą (ok 70% powierzchni ciała), to wracają do swej "ogoniastej formy" χ Mocne słońce Asgardu czy południowe w Midgardzie, może poparzyć ich skórę, jeśli wystawią się na nie zbyt długo, chyba że użyją balsamu ochronnego, tego samego co wampiry
Wrodzone Umiejętności:
• Zmiana ogona w nogi - związane z wielką uroczystością "wejścia w dorosłość" - to nieprzyjemny i bolesny proces, w obie strony za każdym razem. Ogon się rozszczepia, a potem znów wyrastają tkanki łączoce nogi i obrastające je ogonem. Przykład na filmiku od ok. 0:36 sekundy - klik • Zwiększona: sprawność pod wodą • Piękny głos / Śpiew - Hipnoza • Oddychanie pod wodą i zdolność echolokacji Moce: Tak
Preferowane Zawody:
Straż, Gwardziści, Marynarze, Handlarze, Rybacy
Długość życia:
do 300 lat, w wieku 10 lat wchodzą w dorosłość i mogą zmieniać ogon w nogi, trwa to do 280 roku życia, wtedy nagle starzeją się na zewnątrz tak jak ludzie i nie mogą już wychodzić na ląd
Stolica Rasy:
Atlantis II w sferze Asgard; wcześniej mieszkali w Atlantydzie w Utgardzie, ale wybuch zniszczył ich stolicę
Stosunki Dyplomatyczne:
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Lykantropami, Chimerami; Wojna z Wampirami, Demonami
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
• Łuski w wielu miejscach na ciele, często pod kolor oczu, włosów itp. • Skrzela na szyi • Ostre kły i długie pazury • Błony między palcami u rąk i u stóp
Zalety i Wady:
√ Niezwykle wrażliwi i wyczuleni na punkcie wibracji w wodzie i wszystkiego co się w niej dzieje, to coś więcej niż zwykła echolokacja √ Zdolności kamuflażu w wodzie w bezruchu χ Nie mogą przebywać zbyt długo z dala od wody. Minimum raz dziennie muszą się całe zamoczyć, chociażby na chwilę, inaczej zaczynają słabnąć i wysychać χ Łatwo wyprowadzić je z równowagi i mogą stracić nad sobą panowanie.. wystarczy zanieczyszczać wodę lub krzywdzić morskie stworzenia - łowienie ryb się nie liczy, bo Wodniki też je jedzą
Wrodzone Umiejętności:
• Oddychanie pod wodą • Zwiększona: zwinność pod wodą • Plucie trucizną, której zbiorniki są za kłami - by ją uzupełniać muszą jadać specyficzne trujące wodorosty • Kamuflaż w wodzie - są niewidoczne i nie do spostrzeżenia, o ile pozostają w bezruchu Moce: Tak (ale tylko: woda, lód)
do 200 lat; dorosłość w wieku 16 lat; starzeją się od 185 roku życia, ale nie widać tego, oprócz odpadających łusek i wolniejszych ruchów
Stolica Rasy:
Atlantis II w sferze Asgard; wcześniej mieszkali w Atlantydzie w Utgardzie, ale po wybuchu ich domostwa zostały zniszczone
Stosunki Dyplomatyczne:
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Uskrzydlonymi, Ludźmi, Chimerami; Wojna z Demonami, Widmami
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
• "Rybi" ogon z płetwami po bokach ogona, sam ogon zakończony ostrym "szponem" • Przy początku ogona wyrastają błoniaste skrzydła (wygląd) • Skrzela na szyi • Ogon jest idealny także do "pełzania" po ziemi, a skrzydła to ułatwiają
Zalety i Wady:
√ Zabójczo szybcy w wodzie i powietrzu √ Umiejętność latania i pływania bez problemów χ Nie mogą zmienić ogona w ludzkie nogi χ Tylko kobiety - większość to groźne bestie (czyt. historia)
Wrodzone Umiejętności:
• Atak z powietrza • Zwiększona: sprawność pod wodą • Tropienie • Oddychanie pod wodą i zdolność echolokacji Moce: Nie
Preferowane Zawody:
Rybacy? Kto wie. To nowy gatunek.
Długość życia:
do 300 lat, w wieku 10 lat wchodzą w dorosłość, w wieku 200 lat ich ludzka część ciała zaczyna mutować w bardziej rybią i potworną
Stolica Rasy:
Ruiny Atlantydy w sferze Utgard - tam mieszka cała sfora tych istot, ale kilkoro udało się do Atlantis II
Stosunki Dyplomatyczne:
Obecnie: Postaci - Neutralne; Cała rasa - Wrogie Dawniej: brak, to świeżo powstała mutacja
Historia Rasy:
Spoiler:
Ciężko nazwać historią coś tak krótkiego. Wybuch w Szarej Strażnicy zmienił wiele rzeczy... ale jak widać wpłynął też na Syreny z Atlantydy. Wszystkie syreny zmutowały w Echidny. Są jak dzikie zwierzęta i są niezwykle groźnie. Tylko kilku z nich udało się wydostać z Utgardu i ostrzec swą nową Władczynię, co takiego zalęgło się w ruinach Atlantydy... Tylko dwójce Echidn udało się zapanować nad sobą i być panem swych myśli. Ale na jak długo? Rasa związana z nadchodzącymi rozdziałami historii i postępem fabuły. Wygląd większości Echidn
Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga, jest jednak autorskim dziełem twórców forum. Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy, z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.