Raashtram PBF
Wampiry Q163nkp
Raashtram PBF
Wampiry Q163nkp
Witaj mój Panie
Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
 

Share

Wampiry

Raashtram
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
PisanieTemat: Wampiry  Wampiry Empty08.01.19 22:14

Nie ma bardziej drapieżnej i mrocznej rasy. To urodzeni łowcy. Każdy rodzaj Wampirów przeraża, bowiem nie istnieje przedstawiciel tej rasy, niebędący śmiertelnym zagrożeniem dla innych. Najmniej groźne są zapewne Daevy, ale ich specyficzny brak emocji w większości sytuacji bywa niepokojący. Z kolei Mekhety przerażają tak bardzo, że wszelkie dzieci w Croglin Grange obcy omijają szerokim łukiem. Ogólnie Wampiry są jednak bardzo cywilizowane, dobrze wychowane, kulturalne, szarmanckie i... jeśli chodzi o dobre maniery, to chyba nikt im nie dorównuje. Są piękne, długowieczne, nie muszą się często odżywiać - acz mogą dla smaku jadać też normalne jedzenie. Croglin Grange było długo zamknięte na obcych, ale odkąd goście stolicy zostali objęci dodatkową ochroną, coraz więcej ras napływa do Croglin Grange szukać pracy, bo Wampiry niestety nie każdą profesją chętnie się parają.

• Ventrue
• Mekhety
• Daevy
Wampiry


Ventrue ~ Wampiry
Charakter PRAWORZĄDNY NEUTRALNY


Cechy Zewnętrzne:
    • Zapierające dech w piersiach uroda
    • Ciemne tęczówki lub bardzo jasne, najczęściej czerwone lub żółte
    • Kły są nienaturalnie długie, ostre
    • Język jest lekko spiczasty i nieco dłuższy
Zalety i Wady:
    √ Niezwykła żywotność i nieprzemijająca uroda
    √ Możliwość hipnozy i oczarowania swym wyglądem
    χ Nadwrażliwość na mocne słońce - w Asgardzie lub w południe w Midgardzie - wymaga specjalnego kremu bądź amuletu ochronnego
    χ Osoby niepijące krwi dłużej niż dwa tygodnie mogą stracić nad sobą kontrolę i zaatakować pierwszą żywą istotę, pozbawiając ją życia i osuszając z krwi
Wrodzone Umiejętności:
    • Tropienie
    • Spostrzegawczość
    • Uwodzenie - Bardzo skuteczne
    • Przyspieszona regeneracja - zawarte też w ślinie
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Szlachta, Handlarze, Jubilerzy, Kurtyzany, Łowcy Głów, Medycy
Długość życia:
    do 500 lat, na zewnątrz starzeją się dopiero od 470 roku życia: srebrne włosy, zmarszczki; dorosłość w wieku lat 18
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Widmami, Szlachetnymi, Mitycznymi; Wojna z Lykantropami, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
Ventrue ~ Wampiry


Mekhet ~ Wampiry
Charakter CHAOTYCZNY NEUTRALNY


Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd dziecka lub nastolatka
    • Kiedy zaczynają łowy lub pożywianie, ich oczy mają czarny kolor - całe
    • Piękny, czysty głos
    • Oprócz powyższych, wyglądają jak ludzie
Zalety i Wady:
    √ Zwiększona żywotność i wieczna młodość z wyglądu
    √ Ogromny wpływ na inne istoty żywe, zarówno głosem, jak i niewinnym wyglądem
    χ Całe życie w ciałach dzieci lub nastolatków, przemiany tylko w pełnię; Niewielka liczebność rasy, gdyż nowe Mekhety rodzą się przy pożywieniu się prawie całą duszą żywej istoty i poświęceniu się Mekheta
    χ Chwila nieuwagi i mogą zabić lub pozbawić całkowicie pamięci swych żywicieli
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja
    • Umiejętność przybrania dorosłej formy (wyłącznie podczas pełni księżyca)
    • • Piękny głos / Śpiew - Hipnoza
    • Pożywianie się "duszą", potrafią tym samym zabierać wspomnienia, w dużej lub małej dawce, niekontrolowane kończy się zgonem żywiciela
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Medycy, Handlarze, Szlachta, Dyplomaci
Długość życia:
    do 600 lat; dorosłość w wieku lat 25; nie starzeją się z wyglądu, ale od 500 roku życia ich włosy robią się szorstkie i siwe, nie mogą używać hipnozy i są słabsze
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Widmami, Ludźmi, Mitycznymi; Wojna z Tytanami, Uskrzydlonymi
Historia Rasy:
Spoiler:
Mekhet ~ Wampiry


Daeva ~ Wampiry
Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY


Cechy Zewnętrzne:
    • Wyglądają tak samo jak ludzie
    • Niezwykła uroda i wieczna młodość
    • Wszystkie zęby są lekko ostro zakończone
    • Oczy mają pionowe źrenice
Zalety i Wady:
    √ Długa żywotność i regeneracja
    √ Najłatwiejszy dostęp do pożywienia ze wszystkich Wampirów - emocje otaczają je ze wszystkich stron
    χ Możliwość upośledzenia zdolności do odczuwania danej emocji u żywiciela, jeśli pożywi się nią, a osobnik nie ma jej obecnie w nadmiarze
    χ Zimne i opanowane, nie odczuwają prawie w ogóle emocji, chyba że świeżo po odżywianiu - wtedy czują przez pewien czas emocje, którymi się pożywiły
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja
    • Wyczytanie emocji - potrafią też dowiedzieć się, czy ktoś kłamie czy nie
    • Dyplomacja
    • Zwiększona: siła
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Straż, Dyplomaci, Szlachta, Łowcy Głów, Gwardziści
Długość życia:
    do 400 lat; dorosłość w wieku 19 lat; starzeją się od 370 lat tak samo jak ludzie po 70ce
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Demonami, Mitycznymi, Atlantami; Wojna z Szlachetnymi, Uskrzydlonymi, Lykantropami
Historia Rasy:
Spoiler:
Daeva ~ Wampiry

Wampiry

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Raashtram PBF :: Organizacja :: Mechanika :: Rasy-

Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga,
jest jednak autorskim dziełem twórców forum.
Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy,
z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.