Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
Najbardziej niepokojąca rasa. Pierwsze odkrycie Mournhold zapoczątkowało serię horrorów i strasznych historii opowiadanych przez bardów. Ekspedycja trafiła bowiem pod osłoną nocy do mrocznego miasta, a gdy promienie księżyca rzuciły im nieco światła - ujrzeli chodzące szkielety. Później Widma długo się śmiały z członków ekspedycji i po dziś dzień mają ubaw z Wampirów i Demonów, które podjęły się tej wyprawy, bo mieli niesamowitego pecha, że zobaczyli Necrosy akurat w takim momencie, bowiem w tym świetle ich ciała robią się przezroczyste. Necrosy stanowią 79% społeczeństwa Widm i to one spajają te specyficzne istoty. Mamy bowiem Animatów, którzy ni w ząb nie wiedzą nic o ludzkich zwyczajach, gdy są powołane do życia, a także Poltergeisty, z których jedne pamiętają swą śmierć, inne nie; jedne są w pustych ciałach, a inne walczą z dawnym - wciąż żywym - właścicielem... no i ogólnie posiadają ciała innych ras. Jest to dość skomplikowane i gdyby nie to, że i tak czują jedność i wspólnotę, to nie wiadomo, co by się stało. Od wielu już lat praktykowany jest zawód "Chrzcicieli". To specjalne jednostki Necrosów, które wyczuwają narodziny nowych Poltergeistów i Animatów, a następnie udają się na spotkanie z nimi. Witają je na świecie, spisują dane, tłumaczą, gdzie się znajdują i kim się stali, a niekiedy prowadzą długie lekcje o zwyczajach ludzkich itd. Wiemy jak powstają Animaci i Poltergeisty... Ale Necrosy? Otóż każde Widmo z innym Widmem urodzi Necrosa. Necros z inną rasą - 50% szans na Necrosa i 50% na rasę drugiego rodzica. Animat/Poltergeist z inną rasą to 90% szans na urodzenie się Necrosa. Ciekawe pytania o Widma (klik)
• Wygląd istoty, którą opętał (Dusza nie pamięta poprzedniego życia - jedynie przebłyski i to subtelne. To nowe narodziny!) • Może się zdarzyć, że damska dusza będzie w męskim ciele i na odwrót • Odmładza i upiększa opętane ciało • W lustrze odbicie nie ma twarzy
Zalety i Wady:
√ Zyskuje cielesne cechy opętanej istoty - nie zyskuje umiejętności mentalnych i metafizycznych opętanego √ Zwiększa żywotność i odmładza swą nową postać, a także wskakuje "w jej buty" jeśli nikt nie zorientuje się, że to opętanie χ Jeśli nie wypełni swojej życiowej misji przez dłuższy czas, to może mieć problemy z panowaniem nad swoim ciałem i epizody opuszczenia go "niechcący" w różnych momentach χ Można przeprowadzić rytuał, który uśmierca Widmo, jeśli zajął żyjące ciało. Niekiedy opętana istota próbuje przebić się swą świadomością w sytuacji, gdy nie była bliska śmierci przy opętaniu
Wrodzone Umiejętności:
• Wyczytanie skrytych marzeń • Chwilowe opuszczenie ciała i przybranie niematerialnej formy • Zwiększona: siła, nawet jeśli ciało opętane jest słabe • Umiejętność chwilowego opętania przedmiotu podczas krótkiego opuszczenia swego ciała Moce: Nie
Preferowane Zawody:
Wszelakie - w zależności od opętanej rasy itp.
Długość życia:
Ciało ma tą samą żywotność, jaką ma dana rasa, a jeśli umrze, a duch nie wypełnił swojego życiowego zadania, to może zamienić się w złośliwe widmo nawiedzające jakiś region (NPC)
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Wampirami, Demonami, Tytanami; Wojna z Uskrzydlonymi, Szlachetnymi, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
Ta rasa bardzo długo nie była znana. Dawniej uznawano, iż bliscy wariowali lub dziwaczeli. Dzisiaj wiemy, że gdy ktoś gdzieś umiera - nieważne, czy w naszym świecie czy nie - to jego dusza niekiedy trafia do jakiegoś ciała... najczęściej pustego (martwego), ale czasem i osłabionego, rannego itp. Wypiera wtedy będącą tam duszę, jeśli jeszcze jest i przejmuje ciało odmładzając je odrobinę oraz całkowicie uzdrawiając - tak wyglądają narodziny Poltergeista. Bywa niekiedy, że ciało ma drugą duszę, która walczy o odzyskanie władzy, ale szybko przepadnie lub przegra, bo Poltergeist jest najczęściej silniejszy. Próbowano rytuałów, które pozbywały się duszy z ciała. Okazywało się wtedy, że w większości przypadków ciało nagle umierało, albo że dusza byłego właściciela - jeśli w nim nadal był - jest zbyt słaba. Skuteczne rytuały były niezwykle rzadkie, więc ostatecznie uznano to za morderstwo Poltergeista i zakazano. Poltergeisty miały podstawową wiedzę o słownictwie i świecie. Miały też przebłyski tego kim były, czyli płci. Nic ponadto. Niekiedy jakieś obrazy - kolory włosów, jakieś przedmioty, czyjś uśmiech etc. Nic konkretnego. Zero punktów zaczepienia. Pamiętały jednak dość mocne przebłyski swego zgonu. Niemniej Poltergeisty - jak udowodniono - to są nowonarodzeni, jak ludzkie niemowlę... ale mówiące, myślące, chodzące i już obeznane w wielu sprawach. Okazało się po wielu latach, że Poltergeisty rodzą się z misją... jeśli jej nie wypełnią... cóż, to ich koniec.
• Wygląd człowieka • Kolory oczu, włosów i skóry uzależnione od przedmiotu, z którego powstał Animat • Dodatkowe cechy, jak znamiona, tatuaże czy inne "bonusy" mogą występować w zależności od przedmiotu • Zimni w dotyku
Zalety i Wady:
√ Zdolność przemiany w przedmiot, z którego się powstało, ale ożywiony - Przedmiot ożywa za sprawą silnych emocji jakiejś osoby/osób, które są z nim związane √ Zwiększona żywotność i regeneracja χ Słabe strony takie same jak u przedmiotu, z którego się powstało χ Problem z dostosowaniem emocji i zachowania do istot żywych
Wrodzone Umiejętności:
• Przyspieszona regeneracja • Duża wiedza na temat przedmiotu, z którego się powstało i tego, co jest z nim związane • Przemiana w ożywiony przedmiot - np. łódź, figurka rycerza itd. • Jakaś cecha specjalna związana z przedmiotem, z którego się powstało - np. fotel kojarzy się z odpoczynkiem, więc możliwość uśpienia innej osoby Moce: Nie
Preferowane Zawody:
W zależności od przedmiotu, od którego pochodzą, mogą nadawać się do każdego zawodu
Długość życia:
nawet do 300 lat; nie starzeją się z wyglądu; "rodzą się" już dorośli
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Demonami, Tytanami, Wampirami; Wojna z Szlachetnymi, Lykantropami
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
• Blada lub szara cera i oczy całe w jednym kolorze • Ogólny wygląd zbliżony bardzo do człowieka i bardzo różnorodny • W świetle księżyca i gwiazd ich ciało staje się niematerialne i widać tylko szkielet, dlatego Mournhold zwie się Miastem Trupów • Ich ciało w dotyku i wszystkim innym jest jak ludzkie i gdyby nie to dziwne zanikanie w świetle księżyca, to byliby jak rdzenni
Zalety i Wady:
√ W świetle gwiazd i księżyca są nie do zranienia, chyba że pogruchotać kości √ Potrafią kontaktować się ze zmarłymi, więc śmierć nie jest dla nich czymś smutnym i końcem, tylko dalszym krokiem w życiu χ Wśród ludzi nieprzyzwyczajonych do towarzystwa Widm wywołują niepokój (ciężej im zaskoczyć przeciwnika) χ Jeśli włożyć im coś między kości w świetle księżyca, a potem z tego światła zabrać, by znów byli cieleśni, to może im się stać nawet spora krzywda
Wrodzone Umiejętności:
• Regeneracja (zwiększona w świetle gwiazd) • Widzenie zmarłych (kontakt z duchami) • Nawiedzenie (krótkie przejęcie kontroli nad inną istotą żywą, jeśli się nie oprze) • Zwiększona: szybkość Moce: Tak
Preferowane Zawody:
Najróżniejsze
Długość życia:
dorastają w wieku 20 lat; przestają się wizualnie starzeć w wieku 40 lat; dożywają nawet 150 lat
Obecnie: Neutralne ze wszystkimi Dawniej: Pokój z Demonami, Ludźmi, Wampirami; Wojna z Uskrzydlonymi, Mitycznymi
Historia Rasy:
Spoiler:
Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy. Tutaj będzie historia rasy.
Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga, jest jednak autorskim dziełem twórców forum. Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy, z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.