Raashtram PBF
Demony Q163nkp
Raashtram PBF
Demony Q163nkp
Witaj mój Panie
Jeśli tylko zapragniesz, świat Raashtram stoi przed Tobą otworem. Może zechcesz zostać mym Władcą? Nie obawiaj się, jeśli władza to nie to czego szukasz, to możesz przewodzić szlacheckiej rodzinie, prowadzić lokalny biznes, albo może... poszukasz miłości? Jeśli to za mało to mój brat próbuje imponować kobietom swymi wyczynami i przygodami, więc możesz jego wysłuchać.
Och... wybacz o Pani
Twa uroda onieśmiela nawet tak dzielnego rycerza, jak ja. Chcesz posłuchać o mych wyczynach? A może sama poszukujesz przygody? Moja siostra opowiada o spokojnym życiu poświęconym rodzinie i pracy, ale dla mnie życie to przygody! Odkrywanie nowych stworzeń, badanie każdego zakamarka Raashtram i świata poza nim! Walka z piratami, potworami i innymi stworami, które zagrażają tym ziemiom! Nie zwlekajmy dłużej, znalazłem już idealne miejsce na naszą wspólną przygodę.
 

Share

Demony

Raashtram
RaashtramDusza Świata Raashtram
Liczba postów : 1658
PisanieTemat: Demony  Demony Empty08.01.19 21:24

Stara rasa, zwłaszcza jeśli spojrzeć na Nashory, które są spokrewnione blisko z Pradawnymi. Istnieje teoria, że Gargulce wpierw były Widmami - Animatami... Ale nie potwierdzono jej. Z kolei Piaskuny podobno przybyły ze snów dawno temu. I jakoś tak całe to szemrane towarzystwo zebrało się pod żelaznym obcasem twardego przywódcy i próbowało zacząć podboje innych sfer. Na szczęście niezbyt im wyszło. Wszystkie podrasy Demonów są tak różne, że ciężko określić je wspólnym mianem. Mają wiele talentów i zainteresowań, ale mimo to żyją razem i są jednym narodem.

• Gargulce
• Piaskuny
• Nashory
Demony


Gargulec ~ Demony
Charakter PRAWORZĄDNY ZŁY


Cechy Zewnętrzne:
    • W ludzkiej formie wyglądają jak normalny człowiek o lekko poszarzałej cerze
    • Mają czarne lub czerwone oczy
    • Niekiedy ich skóra przybiera kolor i twardość kamienia
    • W formie gargulca wyglądają jak kamienne monstrum ze (lub bez) skrzydłami
Zalety i Wady:
    √ Ogromna wytrzymałość i zdolność przemiany
    √ Umiejętność szybowania w formie gargulca, o ile ma skrzydła
    χ Przymusowa przemiana w uśpionego gargulca za dnia w Asgardzie i na godzinę w południe w Midgardzie, a w Helu i Utgardzie w każdą pełnię na trzy godziny
    χ W trakcie uśpienia jest podatny na uszkodzenie lub inne "psikusy", więc należy się dobrze schować lub znaleźć ochronę
Wrodzone Umiejętności:
    • Przyspieszona regeneracja - ale tylko w ludzkiej formie
    • Zwiększona: siła - w formie gargulca większa
    • Przemiana w kamiennego stwora
    • Szybowanie w formie gargulca - o ile są skrzydła
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Straż, Gwardziści, Dowódcy, Kowale, Płatnerzy
Długość życia:
    do 200 lat; dorosłość w wieku 5 lat; nie starzeją się; w ostatnich dniach zmieniają się w twardy głaz gargulca i rozpadają na drobne kamyczki
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Wampirami, Widmami, Tytanami; Wojna z Uskrzydlonymi, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
Gargulec ~ Demony


Piaskun ~ Demony
Charakter NEUTRALNY ZŁY


Cechy Zewnętrzne:
    • Wygląd pięknej istoty ludzkiej
    • Błoniaste skrzydła, niezbyt duże, ale z kolei mogą być malutkie
    • Długi lub krótki ogon, jaszczura lub lwa
    • Pionowe źrenice i lekko spiczaste uszy
Zalety i Wady:
    √ Umiejętność kontrolowania i odczytywania snów innych
    √ Możliwość krótkiego szybowania lub wysokich skoków albo lotu po przemianie
    χ Bezbronność, gdy są w czyimś śnie - ich ciało staje się wtedy małą lalką
    χ Silne uczulenie na czosnek oraz nieco wrażliwa skóra na promienie słońca, jeśli w Asgardzie
Wrodzone Umiejętności:
    • Przemiana w nietoperza
    • Odczytywanie snów i koszmarów innych osób
    • Możliwość wejścia w cudze sny i ingerencji w nie, w miejscu ciała Piaskuna zostaje wtedy mała lalka o jego wyglądzie
    • Uwodzenie - silniejsze
    Moce: Tak
Preferowane Zawody:
    Kuglarze, Medycy, Kurtyzany, Karczmarze, Jubilerzy, Kapłani
Długość życia:
    niektóre żyją nawet 500 lat, cały czas wyglądają młodo, a w chwili śmierci, po protu zmieniają się w stertę piasku; dorosłość w wieku 20 lat
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Wampirami, Tytanami, Atlantami; Wojna z Uskrzydlonymi, Ludźmi
Historia Rasy:
Spoiler:
Piaskun ~ Demony


Nashor ~ Demony
Charakter CHAOTYCZNY ZŁY


Cechy Zewnętrzne:
    • Forma ludzka, ale z łuskami w niektórych miejscach na ciele - łuski są pod kolor włosów lub oczu
    • Pionowe źrenice
    • Rozwidlony język
    • Długie pazury oraz kły z jadem, jak u węża
Zalety i Wady:
    √ Możliwość sparaliżowania ofiary jadem lub wydrapania jej oczu to spory pozytyw
    √ Zdolności regeneracyjne tak wielkie, że mogą odtworzyć odciętą kończynę, a ich łuski mogą zmieniać kolor, by dostosować się do tła
    χ Są zmiennocieplne, a ostre słońce Asgardu może im mocno sparzyć skórę
    χ Wrażliwe na wysokie dźwięki
Wrodzone Umiejętności:
    • Zdolność Kamuflażu - przyjęcie koloru ciała dostosowanego do tła - starsze Nashory (od 200 lat w górę) mogą nawet przybrać kształt danej osoby/rzeczy, na krótką chwilę
    • Jadowite kły i ostre pazury
    • Zwiększona: zwinność
    • Przyspieszona regeneracja - i odtwarzanie odciętych kończyn
    Moce: Nie
Preferowane Zawody:
    Obojętnie im.. sprawdzą się wszędzie, bo umieją się doskonale dostosować
Długość życia:
    do 300 lat; dorosłość w wieku 16 lat; starzeją się od 250 roku życia tak samo jak ludzie po 50ce; są jajorodne - Nashor nie umie rodzić jak ssak - są jajorodne i każde dziecko Nashora będzie urodzonym w jajku Nashorem
Stolica Rasy:
Stosunki Dyplomatyczne:
    Obecnie: Neutralne ze wszystkimi
    Dawniej: Pokój z Lykantropami, Widmami, Tytanami; Wojna z Uskrzydlonymi, Szlachetnymi, Mitycznymi
Historia Rasy:
Spoiler:
Nashor ~ Demony

Demony

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Raashtram PBF :: Organizacja :: Mechanika :: Rasy-

Forum Raashtram nazwę ma ku czci Flamberga,
jest jednak autorskim dziełem twórców forum.
Zawartość Raashtram należy do twórców i graczy,
z kolei większość grafik, kodów itp. nie jest naszego autorstwa.